معرفی چهره‌های برتر خبر مراکز در جشنواره تولیدات صداوسیمای خراسان‌شمالی
کد خبر: 3835495
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

معرفی چهره‌های برتر خبر مراکز در جشنواره تولیدات صداوسیمای خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی ــ ۳۱ چهره‌ برتر خبر مراکز استان‌ها، امروز، ۲۶ مرداد، در بیست‌ودومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما در خراسان‌شمالی تجلیل شدند.

معرفی چهره‌های برتر خبر مراکز در جشنواره تولیدات صداوسیما در خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، امروز، 26 مرداد، در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما در بخش گزارش مستند، «صابر چهری» از کرمانشاه، «رامین زال» از اصفهان، در تصویربرداری گزارش مستند «مهدی ثابت» از فارس، در تدوین گزارش مستند، «زهره شیرخانی» از اصفهان، حائز رتبه‌های برتر شدند.

در گزارش موضوعی تلویزیونی، «مهین انتظار» از آذربایجان شرقی و «حسین قبادی» از مازندران، تصویربرداری گزارش موضوعی «مسعود امیرآبادی» از قزوین و تدوین گزارش موضوعی «فرزانه آزادمنش» خراسان جنوبی عناوین برتر را کسب کردند.

گزارش خبری تلویزیونی، «حوریه رخشانی» از سیستان و بلوچستان و «ناصر اکبرپور» از چهارمحال و بختیاری، تصویربرداری گزارش خبری «سعید ویسی» از خوزستان عناوین برتر را به دست آوردند.

در مجموعه‌های خبری تلویزیونی، «احمدعلی احمدپور» سردبیر مرکز فارس، در گویندگی «عباس بروایه» از آبادان، در گویندگی رادیو «مهدی حسنی سعدی» از کرمان، در گزارش موضوعی رادیو، «اعظم فریدون مقدم» از خراسان رضوی، «نوید سالم زاده» از مرکز آبادان، در گزارش خبری رادیو «امین صادقی» ار خراسان‌شمالی و در مجموعه های خبری رادیو «عصمت کریمیان» سردبیر مرکز چهارمحال و بختیاری، حائز مقام‌های برتر شدند.

در گزارش مکتوب، «سیده نصرت شجاعی» از مرکز فارس و در خبر مکتوب، «مرضیه قاسمی» از اصفهان و در صفحات سایت خبرگزاری و پیام رسان‌ها «الهام پورحسین» از فارس، برتر شدند.

در بخش ویژه با موضوع شعار سال، «امید شکریازی» از آذربایجان غربی، «محبوبه آقانوری» از قم، در خبرنگاران آزاد، «سعیده حاجی زاده» از لرستان و «عابد قاسمی» از خلیج فارس، در باشگاه خبرنگاران جوان «فاطمه حبیبی» از گلستان، در گزارش‌هایی با موضوع خدمات نظام، «حسن جلال نژاد» از همدان، «مریم دورباش» از گیلان، در گزارش‌های مردم محور، «صفوره موسوی لر» از آذربایجان شرقی، در بخش سیل، «سمیه مرادی» از لرستان، «فرهاد فرحانی» از خوزستان و «خاطره تیموری» از گلستان، عناوین برتر را کسب کردند.

یادآوری می‌شود که خراسان‌شمالی 25 تا 27 مردادماه، میزبان بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیمای کشور است.
انتهای پیام

captcha