برگزاری جشن گلریزان در امامزادگان شاخص مازندران
کد خبر: 3835526
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

برگزاری جشن گلریزان در امامزادگان شاخص مازندران

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری جشن گلریزان با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد همزمان در امامزادگان شاخص استان خبر داد.

برگزاری جشن گلریزان در امامزادگان شاخص مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندارن، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز، 26 مردادماه ضمن تبریک دهه ولایت و امامت در جمع خبرنگاران بر اجرای طرح افق در روز عید غدیر در امامزادگان شاخص تأکید کرد.

وی افزود: به مناسبت عید سعید غدیر، جشن گلریزان با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در روز عید غدیر خم در امامزادگان استان برگزار می‌شود.

وی افزود: خیّران برای آزادی زندانیان غیرعمد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق بانک مسکن شماره کارت ۸۰۰۱‏-۸۰۰۱‏-۲۳۱۳‏-۶۲۸۰، شماره حساب: ۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ و شماره شبا: ۵۴۰۱۴۰۰۴۰۰۰۰۰۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷IR به نام سازمان اوقاف و امور خیریه (حمایت از آزادی زندانیان) واریز کنند.

حیدری تصریح کرد: برنامه گلریزان با توجه به دستور موکد نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور همزمان با سراسر کشور در روز عیدغدیر خم در امامزادگان استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این طرح شامل زندانیان متأهل و فاقد جرائم فساد اخلاقی، اعتیاد و جرایم غیرعمد مالی است و زندانیانی که مرتکب جرایم غیرعمد مالی تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان شده و از سال ۱۳۹۰ در زندان به سر می‌برند آزاد و به کانون گرم خانواده‌های خود بازخواهند گشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه، اجرای این طرح موجب بازگشت آرامش به خانواده زندانیان آزاد شده، خواهد شد، گفت: پس از اجرای طرح مرحله اول آزادی زندانیان نیازمند مقدمات اجرای دومین بخش این طرح آغاز خواهد شد.

وی افزود: مشارکت مؤسسات امور خیریه و رفع نیازهای منطقه‌ای نیازمندان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود آستان مقدس امامزادگان و ارائه خدمات معیشتی، حمایت از بیماران خانواده‌های نیازمند و کمک به امر تسهیل ازدواج ایتام و افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست از دیگر برنامه‌ها و اهداف اوقاف و امور خیریه مازندران محسوب می‌شود.
انتهای پیام

captcha