اجرای طرح «ولایت دانشجویی» در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3835665
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰

اجرای طرح «ولایت دانشجویی» در خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی از اجرای طرح ولایت دانشجویی در استان از ۳۱ مرداد‌ماه خبر داد.

اجرای طرح «ولایت دانشجویی» در خراسان‌شمالی

حمودرضا یزدانی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: دوره آموزشی طرح ولایت دانشجویی خراسان‌شمالی از ۳۱ مرداد‌ماه ‌آغاز می‌شود و به مدت به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی افزود: برنامه‌های اقتصادی، تشکیلاتی و مطالبه‌گری از مهم‌ترین بخش‌های این دوره آموزشی است.

یزدانی اظهار کرد: برخلاف تصور عموم که با آمدن فصل تابستان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی غیرفعال می‌شود، کار ما در ناحیه دانشجویی همچنان ادامه دارد و هیچگاه متوقف نمی‌شود.

وی با بیان اینکه این نهاد فعالیت‌های جدی در دست اقدام دارد، گفت: از جمله این فعالیت‌ها، تربیت کادر جدید برای انقلاب با توجه به ارزش‌های ناب دینی و اسلامی است.

یزدانی اعزام دانشجویان به راهیان نور شمال غرب و حضور سه هزار دانشجو برای خدمت‌رسانی به مردم محروم در سراسر نقاط محروم استان در قالب اردو‌های جهادی را از دیگر فعالیت‌های بسیج دانشجویی عنوان و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که مورد تأکید و تأیید رهبر معظم انقلاب هم است، طرح ولایت بوده که برگزاری این دوره افتخاری برای ما و همه همکاران است.
انتهای پیام

captcha