حق‌طلبی آزادگان به نسل‌ جوان به درستی منتقل شود
کد خبر: 3835672
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲

حق‌طلبی آزادگان به نسل‌ جوان به درستی منتقل شود

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه سفیران آزاده ایران اسلامی ‌زیر شکنجه‌های سخت و ‌میان مرگ و زندگی حاضر نبودند، حتی به صورت زبانی به مقدسات خود توهین کنند، اظهار کرد: باید درس روشن حق‌طلبی آزادگان سربلند میهن به نسل‌های جوان به درستی منتقل شود.

حق‌طلبی آزادگان به نسل‌های جوان به درستی منتقل شود

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سید‌محمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان عصر روز گذشته، 26 مردادماه در دیدار آزادگان جنگ هشت سال دفاع مقدس در دفتر وی اظهار کرد: آزادگان سرافراز در برابر دشمنان روحیه وحدت و تسلیم ناپذیری داشتند و این موضوع را  در عمل ثابت کردند.

وی ادامه داد: آزادگان به خاطر حفظ انقلاب سخت‌ترین شرایط را تحمل کرده و ‌برابر دشمن مردانه ایستادگی کردند که در این راستا ترویج و حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و آزادگی در جامعه امروز امری مهم و ضروری است.

امام‌جمعه سمنان  اقتدار و قداست امروز ایران اسلامی را مرهون رزمندگان و صبر و شکیبایی آنها برشمرد و افزود: همه ما باید اعتقاد و پایبندی به اسلام و ولایت را از آزادگان عزیز سرمشق گرفته و به نسل‌های آینده نیز منتقل کنیم.

شاهچراغی با تأکید بر اینکه سفیران آزاده و دلاورمردان ایران اسلامی ‌زیر شکنجه‌های سخت و میان مرگ و زندگی حاضر نبودند، حتی به صورت زبانی به مقدسات خود توهین کنند، یادآور شد: باید درس روشن حق‌طلبی آزادگان سربلند میهن به نسل‌های جوان به درستی منتقل شود.

به گفته وی؛ آزادگان سرمایه و صاحبان اصلی این نظام مقدس هستند که در این راستا شما با ادامه راه و مسیر امام(ره) و شهدا باعث حفظ و حراست از از کیان و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی شدید و حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس لازمه آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی است.

انتهای پیام

captcha