اعلام محورهای جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در لرستان
کد خبر: 3835727
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۷

اعلام محورهای جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در لرستان

گروه فرهنگی ـ محورهای سومین جشنواره استانی رسانه‌ای «ابوذر» در لرستان اعلام شد.

اعلام محورهای جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان در محروهایی ازجمله؛ مباحث سیل در لرستان، دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، بسیج و حوزه‌های اقدام، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، محرومیت‌زدایی، مبارزه با فساد، رونق تولید، بصیرت و دشمن‌شناسی، دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‏‌شود.
علاقمندان به شرکت در این جشنواره استانی می‎توانند تا سی‎ام آذرماه امسال آثار خود در یکی از قالب‌های خبر، تیتر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، مقاله، عکس، مستند خبری و موشن‌گرافی از یک اثر تا ۹۹ اثر را به دبیرخانه جشنواره واقع در سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ارسال کنند.
آیین اختتامیه این جشنواره رسانه‌ای که با اهدافی ازجمله حمایت از تولید آثار فاخر رسانه‌ای، ایجاد فضای رقابتی سالم رسانه‌ای و ایجاد انگیزه برای تولید اخبار در راستای انقلاب اسلامی برگزار می‏‌شود، نیز قرار است آذرماه سال‌جاری با حضور چهره‌های رسانه‌ای در خرم‎آباد برگزار شد. برگزاری این جشنواره می‌توان نام برد.
آثار ارسالی باید در یک رسانه استانی منتشر شده باشد و عکاسان باید عکس‌های اورجینال را بفرستند و لینک انتشار عکس را ارسال کنند.قالب و محور آثار باید توسط فرد مشخص شود، نشریات مکتوب باید آثار را در قالب پی دی اف بفرستند و مستندها در قالب لوح فشرده ارسال شود همچنین شرط حضور در جشنواره این است که فرد شرکت‌کننده از فعالان رسانه‌ای استان باشد و شرکت‌کنندگان باید آثار خود را از طریق صفحه اینترنتی moojekhabar.ir/aboard.php ارسال کنند.
یادآور می‏‌شود، در دومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر لرستان ۷۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۱۴۰ اثر داوری شدند و در مجموع ۱۹ اثر برگزیده شدند.

انتهای پیام

captcha