مشارکت ۱۰۰ مبلغ در برنامه‌های دهه ولایت لرستان
کد خبر: 3835782
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

مشارکت ۱۰۰ مبلغ در برنامه‌های دهه ولایت لرستان

گروه معارف ــ معاون اداره‌کل اوقاف لرستان از مشارکت یکصد مبلغ بومی و غیربومی در اجرای برنامه‌های عید سعید غدیرخُم در بقاع متبرکه استان خبر داد.

مشارکت ۱۰۰ مبلغ بومی و غیربومی در برنامه‌های دهه ولایت لرستانحجت‌الاسلام محمد‌جواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، برگزاری محافل انس با قرآن، اجرای مسابقه خطبه‌خوانی غدیر، اجرای برنامه عقد اخوت، راه‌اندازی کاروان‌های شادی و ... را از مهم‌ترین برنامه‌های عید سعید غدیرخُم در بقاع متبرکه استان لرستان ذکر کرد.

وی با بیان این‌که یک‌صد مبلغ بومی و غیر‌بومی از اعیاد سعید قربان تا غدیر این برنامه‌ها را برای عموم مردم در بقاع متبرکه و اماکن تبلیغی مدیریت و اجرا کردند، افزود: برنامه‌های ویژه دهه ولایت و امامت از قربان تا غدیر با شرکت عموم مردم و اجرای برنامه‌های متعدد دینی ـ فرهنگی با برپایی خیمه‌های معرفتی و جشن غدیر با حضور جوان شیعه شده در شهرهای استان لرستان برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به این‌که در بوستان کیُو خرم‌آباد نیز از حدود یک هفته پیش برنامه‌های عید قربان تا عید غدیر برای مردم در حال برگزاری است، اظهار کرد: این برنامه دینی ـ فرهنگی نیز به‌همت روحانیون مستقر در این بوستان با اجرای برنامه‌های گوناگون برای بانوان و آقایان و همچنین کودکان در حال اجرا است.

انتهای پیام

captcha