بررسی دعای«عدیله» در مجله دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث
کد خبر: 3835799
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

بررسی دعای«عدیله» در مجله دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث

گروه حوزه‌های علمیه ــ چهارمین شماره از فصلنامه علمی اختصاصی دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث، منتشر و در آن تاریخ و متن دعای«عدیله» مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی تاریخ و متن دعای«عدیله» در مجله دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیثبه گزارش ایکنا، در چهارمین شماره فصلنامه دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث به موضوعاتی مانند برخی از وجوه معنایی واژه «کفر» در ترجمه‌های محمد باقر بهبودی، محمد صادقی تهرانی، جلا‌ل‌الدین مجتبوی و ناصر مکارم شیرازی؛ بررسی تاریخ و متن دعای «عدیله»؛ سیر مطالعه حدیث شیعه (به صورت فهرستی و نموداری)؛ بازه زندگی زرتشت میان 8600 سال اختلاف پرداخته شده است.
 
همچنین در این شماره موضوع؛ روشی برای ارتقای درس «تاریخ تحلیلی تفسیر شیعه»؛ شعور موجودات در قرآن و روایات (تکلیف موجودات، چیستی و مراتب آن) و «ارکان اربعه» فراتر از توثیق مورد بحث قرار گرفته است.
 
یادآور می‌شود این مجله، نگاشته‌های علمی را در 24 قالب مختلف چاپ می‌کند همچنین امکان انتشار نگاشته‌های عربی، مقالات پیوسته و یادداشت‌های آزاد قرآنی و حدیثی هم در این فصلنامه علمی وجود دارد.
 
تارنمای مجله به آدرس (www.majaleh-a.ir) و رایانامه به آدرس (majaleh.d.a@gmail.com) در دسترس بوده و آماده جذب نگاشته‌های علمی نویسندگان است. 
انتهای پیام
captcha