«نهست» دیپلم افتخار ‌جشنواره تولیدات صدا و سیما را کسب کرد
کد خبر: 3835842
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

«نهست» دیپلم افتخار ‌جشنواره تولیدات صدا و سیما را کسب کرد

گروه فرهنگی ــ فیلم کوتاه «نهست» به نویسندگی و کارگردانی زانیار لطفی تولید مشترک حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و صدا و سیمای مرکز استان دیپلم افتخار بهترین فیلم کوتاه ‌جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا وسیما را از آن خود کرد.

امین مرادی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: «نهست» با حمایت حوزه هنری استان کردستان و صدا وسیمای مرکز کردستان در راستای پاسداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران با بهره‌مندی از ظرفیت‌های بومی در استان‌های مختلف اجرا شد.

وی افزود: حوزه هنری استان کردستان پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی را برای تولید آثار تأثیرگذار در دستور کار خود قرار داده است که «نهست» کار مشترک حوزه هنری و صدا و سیما یکی از این پروژه‌ها بود که در سال 97 به سرانجام رسید.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بیان کرد: نهست به نویسندگی و کارگردانی زانیار لطفی در بیست‌ودومین جشنواره تولیدات مراکز استانی که از 25 تا 27 مردادماه در استان خراسان شمالی برگزار شد و در بخش اصلی دیپلم افتخار بهترین فیلم کوتاه را از آن خود کرد.

وی با بیان اینکه موضوع اصلی این فیلم کوتاه مرتبط با حوادث سال‌های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی ایران در استان کردستان است، اعلام کرد: قرار است که در مدت زمان ۲۰ دقیقه روایتی نو و تازه و مرتبط با حوادث آن دوران به مخاطب عرضه شود.

مرادی یادآور شد: شهرام میرزایی کردستانی، رامتین مرادی، بختیار خلیلی، محمدساعد رشیدی، عزیز نعمتی، ژیوار لطفی، ماردین نعمتی به عنوان بازیگر، آکو زندکریمی به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، سوران رحیمی به عنوان دستیار کارگردان، ساحل محمدی منشی صحنه‌، سامان حسین پور به عنوان عکاس، آرمین پور محمد مدیر تولید، سامان عبیدی به عنوان مدیر تدارکات، کامران بهرامی تدارکات، زانا خسروی مسئول حمل و نقل در کنار نوید زارع تصیویربردار، ئه هون احمدی و امیر فلاح دستیاران تصویر، ژیرو قبادی، صدابردار، کارگردان این فیلم زانیار لطفی که مدیر گروه تصویربرداری را نیز بر عهده دارد همراهی می‌کند.

یادآور می‌شود، «نهست» اصطلاحی نظامی است و به سربازی که از خدمت سربازی غیبت کند، اطلاق می‌شود.
انتهای پیام

captcha