برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهدای دولت در کرمانشاه
کد خبر: 3835910
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهدای دولت در کرمانشاه

گروه فرهنگی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهدای دولت 7 شهریورماه برگزار می‎‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، عباس سروری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز، 27 مردادماه در جلسه شورای شهرستان کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهدای دولت در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: این مراسم صبح روز پنج‌شنبه، 7 شهریورماه در مسجد غدیر کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگویی شایسته برای مردم و مسئولین هستند، افزود: شهدا با رفتار و اخلاق پسندیده توانستند در طول تاریخ ماندگار شوند.
سروری تصریح کرد: سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه استاندار کرمانشاه است و ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده، برنامه‌های هفته دولت را اعلام خواهد کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به بازشدن مرز خسروی اشاره و اظهار کرد: باز شدن مرز خسروی نوید پویا و امیدوار بودن مردم شهر کرمانشاه را به‌دنبال خواهد داشت.
وی تصریح کرد: کرمانشاه دارای فرصت‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی است که باید از آن‌ها به درستی استفاده کنیم و نباید از کنار آن‌ها به راحتی عبور کنیم.
انتهای پیام

captcha