اجازه دخالت در انتخابات را به مجریان نمی‌دهیم
کد خبر: 3835992
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

اجازه دخالت در انتخابات را به مجریان نمی‌دهیم

گروه سیاسی ــ معاون استاندار لرستان با بیان این‌که در اعمال قانون با کسی شوخی نداریم، گفت: با هر تخلفی برخورد خواهیم کرد و اجازه دخالت در انتخابات را به مجریان نمی‌دهیم.

ثبه گزارش ایکنا از لرستان، محمود ثمینی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار یک‎شنبه، بیست و هفتم مرداد در نشست شورای اداری استان لرستان، با بیان این‌که وظیفه ما برگزاری پُرشور، با نشاط و با اعتماد انتخابات مجلس شورای اسلامی است، گفت: آن‌چه مهم است علاوه‌بر تمام وظایفی که داریم، تمامی دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، بخشداران و مسئولان ذی‌ربط انتخابات باید دقت داشته باشند که تمام تلاش‌مان را با جدیت برای اعمال قانون در برگزاری این انتخابات پیش‌رو قرار دهیم.

وی با تأکید بر این‌که در قانون با کسی تعارف نداریم و علیه کسی صحبت نخواهیم کرد، اضافه کرد: مسئولان برگزاری انتخابات، این مهم را سالم و برابر قانون برگزار خواهند کرد.

ثمینی با اشاره به این‌که با هر تفکری و گرایش سیاسی که داریم مجری انتخابات هستیم و برگزاری این انتخابات در صحت، سلامت و در کمال اعتماد مردم و کاندیداها خواهد بود، گفت: باید به‌گونه‌ای باشیم که از همین الان به ما اعتماد کنند و انتخابات پُرشور را با مشارکت حداکثری مردم، ضابطه‌مند، قانونمند و سالم برگزار کنیم تا مردم احساس کنند و بدانند آن‌چه در صندوق انداخته‌اند همان خوانده می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ادامه داد: در مورد نشاط اجتماعی زیرساخت‌های امنیتی با کمک رئیس و اعضای شورای تأمین استان ایجاد شده است.

وی با بیان این‌که استانی بسیار خوب، باصفا، امن و آرام داریم و در عین حال تمام زمینه‌های لازم امنیتی را برای برگزاری انتخابات فراهم خواهیم کرد، اضافه کرد: کاندیداها و مردم هیچ دغدغه‌ای برای برگزاری انتخابات نداشته باشند؛ چراکه با کمک مردم و مسئولان، انتخاباتی قانونمند و بی‌طرفانه برگزار خواهیم کرد.

ثمینی گفت: همچنین بر عملکرد برگزارکنندگان انتخابات نظارت کافی و جدی خواهیم داشت و کسانی‌که بخواهند در برگزاری این مهم جهت‌گیری داشته باشند تصمیمات لازم با مشورت استاندار گرفته و در مورد آن اعمال خواهیم کرد؛ کمااینکه در اعمال قانون با کسی شوخی نداریم و با هر تخلفی برخورد خواهیم کرد و اجازه دخالت در انتخابات را به مجریان نمی‌دهیم.

انتهای پیام

captcha