روحیه انقلابی جوانان، هجمه دشمنان نظام را خنثی می‌کند
کد خبر: 3835995
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸

روحیه انقلابی جوانان، هجمه دشمنان نظام را خنثی می‌کند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: اراده و روحیه انقلابی جوانان، هجمه و کینه‌توزی‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خنثی می‌کند.

روحیه انقلابی جوانان، هجمه دشمنان نظام را خنثی می‌کند

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدحسن سلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان عصر روز گذشته، 27 مرداد در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استانداری با اشاره به اینکه دشمنان برای نابودی ارزش‌های اسلامی و انقلابی کشور با رویکردهای روانی درصدد آشوب ذهنی و روانی برای جوانان هستند، گفت: عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی بدون ایستادگی و مقاومت شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس غیرممکن بود و افتخارآفرینان میهن با اقتدار و وحدت از میهن اسلامی خود دفاع کردند.

وی ادامه داد: باید با برگزاری آیین‌های متعدد از فراموشی ارزش‌های دینی و اسلامی هشت سال دفاع مقدس جلوگیری کرد زیرا اگر مجاهدت و فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نبود، عزت و سربلندی نصیب کشور نمی‌شد و آحاد جامعه قدردان جانفشانی‌های این سربازان جان بر کف هستند.

سلامی با تأکید بر اینکه بازاریان‌، جامعه کارگری و دیگر اقشار جامعه برای برگزاری آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سمنان مشارکت کنند، یادآور شد: در سال گذشته بیش از سه هزار عنوان برنامه ویژه دفاع مقدس در استان برگزار شد.

انتهای پیام

captcha