«حس غریب یک مهاجر» در گچساران رونمایی شد
کد خبر: 3836039
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

«حس غریب یک مهاجر» در گچساران رونمایی شد

گروه فرهنگی ــ در آیینی در گچساران کتاب حس غریب یک مرغ مهاجر،‌ خاطرات آزاده علی محمد بیات‌فر رونمایی شد.

کتاب «حس غریب یک مهاجر» در گچساران رونمایی شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، حجت‌الاسلام سید‌امین‌الله حجازی، امام جمعه دوگنبدان روز گذشته،‌ 27 مردادماه در مراسم رونمایی از کتاب حس غریب یک مهاجر در گچساران، گفت: کتاب مهم‌ترین راه انتقال فرهنگ دفاع مقدس است و کتاب‌هایی که با موضوع خاطرات رزمندگان اسلام است می‌تواند راهگشای جوانان امروز باشد.

وی افزود: کتاب حس غریب یک مرغ مهاجر که خاطرات دوران اسارت یک آزاده را بازگو کرده یکی از بهترین کتاب‌ها برای انتقال فرهنگ ایثار و شجاعت دوران دفاع مقدس به نسل جوان امروز است.

بنا بر این گزارش، همچنین، احمد بهرامی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه‌و‌بویراحمد نیز در این آیین گفت: ۳۱۷ آزاده، زیر پوشش فعالیت‌های این نهاد در استان هستند.

وی افزود: بیشترین آمار آزادگان تحت پوشش، بین سنین ۱۳۴۰ تا ۱۳۵۳ هستند و تمام آن‌ها در سطح استان تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران و فعالیت‌های مختلف مورد نیاز هستند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آزادگان این استان ۲ تا ۱۰ سال سابقه اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق دارند.

یادآور می‌شود، حس غریب یک مرغ مهاجر در برگیرنده خاطرات علی محمد بیات‌فر از دوران انقلاب و ۲۶ ماه اسارت وی در اردوگاه بغداد است که البته این خاطرات به‌صورت کوتاه و گویا نوشته شده است. این کتاب توسط انتشارات نگارستان ادب در ۱۲۸ صفحه منتشر شده است.

انتهای پیام

captcha