مسابقه کتابخوانی در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3836197
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
به مناسبت روز مسجد؛

مسابقه کتابخوانی در زنجان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان گفت: مسابقه کتابخوانی و دوچرخه‌سواری به مناسبت روز مسجد در زنجان برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی به مناسبت روز مسجد در زنجان برگزار می‌شودحجت‌الاسلام محمدنقی یارمحمدی، مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، در مورد برنامه‌های روز جهانی مساجد اظهار کرد: تجلیل از خادمین کانون‌های مساجد، دیدار با ائمه جمعه استان زنجان و اهدای کتاب به کانون‌های فرهنگی و هنری استان از برنامه‌های این روز است.
این مسئول ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور حجت‌الاسلام امیر ارزانی، مشاور رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های کشور برای حضور در برنامه‌های کانون های فرهنگی و هنری مساجد زنجان انجام شده است.
حجت‌الاسلام یارمحمدی تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و تبیین برنامه‌‎های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از برنامه‌های پیش بینی شده برای حضور وی در زنجان است.
وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت روز جهانی مسجد در زنجان خبر داد و گفت: مسابقه دوچرخه سواری بین اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیز برگزار می‌شود.
مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان یاد‌آور شد: ٢١ آگوست برابر با ٣٠ مرداد بنا به در خواست جمهوری اسلامی ایران، از سوی سازمان کنفرانس ‌اسلامی به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری شد.
وی ادامه داد: این روز مصادف با به آتش کشیدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها است؛ از این‌رو از 30 مرداد ماه تا 5 شهریورماه در کشور به عنوان روز تجلیل از مساجد نامگذاری شده است.
انتهای پیام
captcha