برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3836288
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی - مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی از برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و گفت: دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۰ محور و ۸ قالب برگزار می‌شود.

برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان‌غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدمهرزاد صدقیانی، مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی، ظهر امروز، ۲۸ مردادماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، از برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و اظهار کرد: امروز آرایش رسانه‌ای دشمنان در مقابل کشور بسیار پیچیده و متنوع بوده و در چنین فضایی مسئولیت خبرنگاران و رسانه‌ها در پاسداشت آرمان‌های انقلاب بسیار سنگین و حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: جامعه رسانه‌ای با وجود مشکلات فراوان صنفی توانسته‌اند از حقوق ملی مردم و اهداف انقلاب دفاع کنند، اگرچه خبرنگاران از سلایق مختلف در رسانه‌ها گردهم آمده‌اند، اما در راهبردهای بلندمدت توانسته‌اند نقش بسزایی ایفا کنند.

صدقیانی افزود: خبرنگار در قبال حاکمیت، دولت و ملت، اخلاق، وحدت، باور و اعتقادات ملی و ارزش‌های دین و امنیت ملی مسئول است و رسانه‌ها در طول چهل سال، علی‌رغم مشکلات صنفی سعی کرده‌اند تا در مقابل دشمن از رویکرد ملی دور نشوند.

وی تصریح کرد: بسیج رسانه در کنار سایر تشکل‌های صنفی برای رشد جایگاه رسانه در تلاش بوده و رسانه‌ها باید اتاق فکر مسئولان باشند و تصویب لایحه جامع رسانه‌ای با تغییراتی در این لایحه، ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: تاثیرگذاری رسانه‌های بیگانه بر بانوان، قابل چشم‌پوشی نیست و باید سواد رسانه‌ای را در میان اقشار مختلف جامعه ارتقا دهیم و همچنین نقد باید مبتنی بر عدالت و به نفع مردم باشد و از گمانه‌زنی‌ها پرهیز شود.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌غربی یادآور شد: بسیج رسانه از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده و دارای جامعه هدف ۵۲۰ نفر بوده که ۱۲۷ نفر بسیجی فعال هستند و عمده اعضای این سازمان را جوانان تحصیل‌کرده به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۰ محور و ۸ قالب برگزار می‌شود، گفت: درحال‌حاضر ۲۰۳ رسانه رسمی در استان مشغول به فعالیت هستند.
انتهای پیام

captcha