راه‌اندازی کتابخانه تخصصی کارگری در سپیدان
کد خبر: 3836295
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵

راه‌اندازی کتابخانه تخصصی کارگری در سپیدان

گروه فرهنگی ـ كتابخانه تخصصی كارگری در شهرستان سپیدان در راستای برنامه‌های كسب عنوان پایتختی کتاب ایران از سوی این شهرستان، راه‌اندازی شد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، همزمان با دهه امامت و ولایت کتابخانه تخصصی کارگری مرحوم حاج صمد اوجی در شرکت شام شام سپیدان امروز، 28 مردادماه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و در راستای كسب عنوان برنامه‌های پایتختی کتاب ایران گشایش یافت.
این کتابخانه به همت مدیرعامل و هیئت مدیره این شرکت در جهت ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی و همچنین ارتقای سطح دانش کارکنان و ایجاد زمینه پژوهش و تحقیق برای متخصصان شرکت در جهت نوآوری و خلاقیت و به وجود آمدن فضای لازم برای بهره‌گیری از کتاب راه‌اندازی شد.
سید ابراهیم حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سپیدان در این باره گفت: در راستای برنامه‌های پایتختی کتاب ایران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سپیدان با اهدای بیش از ٥٠ جلد کتاب، نخستین کتابخانه تخصصی کارگری سپیدان را در شرکت شام شام با همکاری شرکت شام شام، اداره تعاون، کار و امور اجتماعی و نهاد کتابخانه‌های عمومی سپیدان راه‌اندازی كرد.
این کتابخانه که به یاد بنیانگذار شرکت، مرحوم حاج صمد اوجی نامگذاری شد، با حضور جمال جوادی جهرمی، فرماندار، سید ابراهیم حسینی، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، ابراهیم هوشمند، رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی، نوذر فریدونی، رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت، علی رضا نظری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و برخی دیگر از مسولین، کارگران و مسئولین کارخانه و خانواده مرحوم اوجی گشایش یافت.
انتهای پیام

captcha