حقیقت اصلی غدیر ، تداوم ولایت و سرپرستی جامعه تا قیامت است
کد خبر: 3836345
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

حقیقت اصلی غدیر ، تداوم ولایت و سرپرستی جامعه تا قیامت است

گروه اجتماعی- امام‌جمعه گرمسار بر لزوم آشنایی جوانان و نسل جدید این انقلاب با حقیقت غدیرتاکید کرد و افزود: حقیقت اصلی این واقعه تداوم ولایت و سرپرستی جامعه تا قیامت است و امروز دشمنان ایران اسلامی با توطئه و دسیسه‌چینی به‌شدت درصدد ایجاد انحراف در این اصل مهم هستند.

حقیقت اصلی غدیر ، تداوم ولایت و سرپرستی جامعه تا قیامت است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سید علیرضا آرامی،امام جمعه گرمسار شب گذشته 28 مرداد در مراسم حرکت نمادین کاروان غدیر بابیان اینکه واقعه غدیر با اصل اسلام گره‌خورده اذعان کرد: تبیین جایگاه اصلی ولایت به‌عنوان ترسیم‌کننده مسیر اسلام و ائمه اطهار (ع) در دستور کار قرار دارد.

امام‌جمعه گرمسار بر لزوم آشنایی جوانان و نسل جدید این انقلاب با حقیقت غدیرتاکید کرد و افزود: حقیقت اصلی این واقعه تداوم ولایت و سرپرستی جامعه تا قیامت است و امروز دشمنان ایران اسلامی با توطئه و دسیسه‌چینی به‌شدت درصدد ایجاد انحراف در این اصل مهم هستند.

وی ادامه داد: ولایت جایگاه تشریفاتی در جامعه ایران اسلامی ندارد زیرا واقعه غدیر درواقع اتمام نعمت و تکمیل دین مسلمانان بود و امروز تبیین پیام این واقعه برای نسل جدید انقلاب اسلامی ایران امری ضروری است.

آرامی با بیان اینکه پیروزی در دفاع مقدس محصول پیروی از ولایت و محبت مردم ایران به اهل‌بیت (ع) است، اظهار کرد: در شرایطی که دشمنان به‌شدت به دنبال خدشه‌دار کردن ارزش‌های دینی هستند مهم‌ترین وظیفه فعالان فرهنگی در این عرصه معرفی جایگاه ولایت‌فقیه است.

همچنین علی همتی، معاون فرماندار گرمسار احیای واقعه غدیر و انتقال پیام آن به نسل‌های آینده با توجه به دسیسه‌چینی‌های دشمن برای کمرنگ جلوه دادن مناسبت‌ها و وقایع مذهبی در جامعه ایران اسلامی را یک ضرورت برشمرد.

انتهای پیام

captcha