اجرای 4 هزار برنامه فرهنگی در البرز
کد خبر: 3836406
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴

اجرای 4 هزار برنامه فرهنگی در البرز

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز غدیرخم را یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخ دین اسلام توصیف کرد و گفت: در دهه امامت و ولایت چهارهزار برنامه فرهنگی به منظور تبیین و ترویج فرهنگ غدیر در این استان اجرایی شد.

اجرای 4 هزار برنامه فرهنگی در البرز

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز به برگزاری ویژه برنامه‌های دهه ولایت و امامت در این استان اشاره و اظهارکرد: پیش از این برای این ایام سه هزار برنامه پیش‌بینی شده بود ولی تا پایان این دهه چهار هزار برنامه برگزار شد.
وی افزود: برگزاری همایش فرهنگی با موضوع غدیر توسط ادارات تبلیغات اسلامی در سطح استان البرز، نمایش واقعه غدیرخم در هیئت‌های مذهبی، برگزاری مسابقات کتابخوانی و برگزاری همایش غدیر ویژه کارکنان تبلیغات اسلامی از جمله این برنامه عنوان کرد.
این مسئول سخنرانی به منظور تبیین واقعه غدیرخم، برپایی جلسات معرفتی در سطح مساجد استان، توزیع نذورات در بین نیازمندان توسط روحانیون مستقر، اهدا هدیه به جوانان و نوجوانان مسجد، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، قرائت خطبه غدیرو قرائت زیارت عاشورا از دیگر این برنامه‌ها دانست که در این دهه اجرایی شد.
ولایی‌برحق، تعزیه‌خوانی و پرده‌خوانی غدیر، تکریم سادات، مجالس عقد اخوت، جشن ازدواج 110 زوج، قصه‌گویی برای کودکان، نمایشاه کتاب، شعبده‌بازی، اسندآپ کمدی و... از دیگر برنامه‌های دهه ولایت و امامت در استان البرز بوده است.
ولایی برنامه‌ریزی لازم برای جذب نسل جوانان جامعه به ارزش‌ها و شعائردینی را یکی از مهم‌ترین راهبردهای مهم تبلیغات اسلامی در استان البرز عنوان کرد و گفت: بیشترین مخاطبان روحانیون در این ایام جوانان و نوجوانان هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز جلسات پرسش و پاسخ، اجرای گفتمان دینی را از دیگر اقدامات روحانیون در استان به منظور تبیین جایگاه امامت و ولایت در اسلام برای نسل جوان جامعه برشمرد.
انتهای پیام

captcha