آغاز نام‌نویسی پیاده‌روی اربعین دانشجویان سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 3836434
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲

آغاز نام‌نویسی پیاده‌روی اربعین دانشجویان سیستان‌وبلوچستان

گروه فرهنگی ــ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان‌وبلوچستان گفت: ثبت‌نام سفر معنوی به کشور عراق و حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین ویژه دانشجویان از امروز، ۳۰ مردادماه در دانشگاه سیستان‌وبلوچستان آغاز شد.

رضا طهماسبی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان‌وبلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: ثبت‌نام سفر معنوی به کشور عراق و حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین ویژه دانشجویان از امروز، 30 مردادماه در دانشگاه سیستان و بلوچستان آغاز شد.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان‌و‌بلوچستان انجام می‌شود، افزود: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این سفر معنوی تا چهارم مهرماه مهلت دارند جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان‌وبلوچستان اظهار کرد: مدت زمان این سفر معنوی 10 روزه و به‌صورت زمینی خواهد بود و علاقه‌مندان باید ظرف مهلت مقرر نسبت به تکمیل فرم‌های لازم و ارائه مدارک اقدام کنند؛ چرا که ظرفیت اعزام محدود بوده و اولویت با کسانی است که سریع‌تر اعلام آمادگی کنند.

به گفته طهماسبی، تمامی دانشجویانی که شرایط قانونی برای خروج از کشور را داشته و در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند می‌توانند جهت شرکت در این سفر معنوی نام‌نویسی کنند.

انتهای پیام

captcha