«پسران آفتاب»؛ مروری بر زندگی و شهادت شهیدان میرشاکی
کد خبر: 3836438
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱

«پسران آفتاب»؛ مروری بر زندگی و شهادت شهیدان میرشاکی

گروه فرهنگی ــ معاون هنری و سینمایی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از ساخت سریال «پسران آفتاب» با موضوع زندگی و شهادت شهیدان میرشاکی در استان خبر داد.

«پسران آفتاب»؛ مروری بر ......محسن مرادی، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، به ساخت سریال «پسران آفتاب» در استان اشاره کرد و گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای سریال‌سازی در حوزه دفاع مقدس به فیلم‌سازان خط می‌دهد و در حال حاضر سریال «پسران آفتاب» در حال ساخت است.

وی افزود: سریال پسران آقتاب به معرفی زندگی و شهادت دو برادر شهید سیدجواد و سیدمصطفی میرشاکی می‎پردازد.

مرادی با بیان این‌که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیاست‌گذار در حوزه فیلم‌سازی و مستندسازی، اجرای تئاتر و ... در حوزه دفاع مقدس است، ادامه داد: در هر حوزه‌ای بحث حفظ آثار و ساخت فیلم‌های مرتبط با آن باشد، بنیاد حضور داشته و بر آن نظارت می‌کند.

معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ‏با بیان این‌که برای برگزاری نمایشگاه عکس‌های دفاع مقدس، نمایش خیابانی و چاپ کتاب هر سال برنامه‌های متفاوتی در استان داریم، ادامه داد: جلوگیری از انحراف واقعیت‌های هشت سال دفاع مقدس از اهداف نشر کتاب‌های حوزه دفاع مقدس است.

مرادی گفت: هفت کمیته زیر نظر شورای هماهنگی حفظ آثار لرستان تشکیل ‌شده که استاندار لرستان ریاست این کمیته‌ها را بر عهده دارد و برنامه‌هایی در طول سال توسط این بنیاد برگزار می‌شود.

captcha