نمایشگاه «شمیم حسینی» در اهواز افتتاح می‌شود
کد خبر: 3836447
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

نمایشگاه «شمیم حسینی» در اهواز افتتاح می‌شود

گروه فرهنگی ــ در آستانه فرارسیدن ماه محرم، چهارمین نمایشگاه «شمیم حسینی» عصر امروز، ۳۰ مرداد در نمایشگاه دائمی اهواز افتتاح می‌شود.

چهارمین نمایشگاه «شمیم حسینی» در اهواز برگزار می‌شود

سید‌علی باب‌المراد، رئیس شورای هیئات مذهبی استان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از برگزاری چهارمین نمایشگاه «شمیم حسینی» در اهواز خبر داد و گفت: چهار سال است که این نمایشگاه در استان خوزستان برگزار می‌شود. ما تنها استانی هستیم که این نمایشگاه را برای چهار سال پی در پی در کشور برگزار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: تمامی لوازم موارد نیاز هیئات مذهبی مساجد و حسینیه‌ها از سنج، دمام و ظروف آشپزی، تجهیزات صوتی، پرچم‌ها و لباس مشکی و ... در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

باب‌المراد اظهار کرد: هیئات، مواکب، مساجد و حسینیه‌ها تمام اجناسی که در طول یک سال نیاز دارند را می‌توانند 20 درصد زیر قیمت بازار از این نمایشگاه تهیه کنند.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان خوزستان با بیان اینکه این نمایشگاه از ساعت 19 امروز چهارشنبه، 30 مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز افتتاح می‌شود، از عموم مردم برای بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد و گفت: نمایشگاه «شمیم حسینی» تا 3 شهریور در این مکان دایر خواهد بود.

انتهای پیام

captcha