مبلغان برای استفاده از فضای مجازی تخصص پیدا كنند
کد خبر: 3836484
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
آیت‌الله دژكام:

مبلغان برای استفاده از فضای مجازی تخصص پیدا كنند

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان فارس خواستار ورود مبلغان و نیروهای فرهنگی به فضای مجازی شد و گفت: طلاب و مبلغان باید به فضای مجازی به چشم یک فرصت برای تبلیغ آموزه‌های اسلامی و انقلابی نگاه کنند و در استفاده از این ابزارها و فضای جدید، تخصص پیدا کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس امروز، 30 مردادماه در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی كشور گفت: رویکرد فرهنگی جدیدی که در سازمان تبلیغات اسلامی در پیش گرفته شده ان‌شاءالله در کشور منشأ خدمات و برکات زیادی خواهد بود.

وی افزود: در سازمان تبلیغات فرصت‌های بسیار زیادی وجود دارد به شرط آن كه مبلغان ما و بحث تبلیغ، سامان یابد. به عنوان نمونه، در سیل اخیر، شاهد ورود مبلغان به مناطق سیل‌زده بودیم که بازخوردهای فرهنگی و اجتماعی بسیار مثبتی در پی داشت و مردم نیز اینگونه رفتارها را می‌بینند و تأثیر می‌پذیرند.

آیت‌الله دژكام ادامه داد: کسانی که به بحث تبلیغ ورود می‌کنند باید به این روش ادامه دهند که برای تحقق آن نیاز است کارگاه‌هایی قبل از تبلیغ برگزار شود.

امام‌جمعه شیراز بیان كرد: علاوه بر این، ورود مبلغان و نیروهای فرهنگی به فضای مجازی و استفاده از ابزارهای جدید مجازی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و طلاب و مبلغان باید به فضای مجازی به چشم یک فرصت برای تبلیغ آموزه‌های اسلامی و انقلابی نگاه کنند و در استفاده از این ابزارها و فضای جدید، تخصص پیدا کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی كشور نیز در این دیدار گفت: برداشت ما درباره حرکت سازمان تبلیغات اسلامی این است که این سازمان را بازوی فرهنگی نماینده رهبر انقلاب در هر استان و منطقه می‌دانیم و امیدواریم این بازو محکم و متصل به نماینده رهبری در هر منطقه و استان باشد.

وی بیان كرد: در استان فارس و شهر شیراز نیز با توجه به اهمیت فوق‌العاده‌ای که دارند انتظار حمایت از سازمان تبلیغات اسلامی نیز وجود دارد و از طرفی باید محدودیت‌های موجود در بحث بودجه را نیز در نظر گرفت اما تلاش می‌کنیم علی‌رغم همه این محدودیت‌ها، با ابتکار عمل و خلاقیت اقدامات مؤثر فرهنگی انجام دهیم.
انتهای پیام

captcha