دوره تربیت مربی قرآن پیش‌دبستانی در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 3836544
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

دوره تربیت مربی قرآن پیش‌دبستانی در کرمانشاه برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دوره تربیت مربی قرآن پیش‌دبستانی در کرمانشاه توسط مؤسسه قائم آل‌محمد(ص) برگزار شد.

بهاره بامشاد، مدیر مؤسسه قائم آل‌محمد(ص) استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنای استان، از برگزاری دوره تربیت مربی قرآن پیش‌دبستانی خبر داد و اظهار کرد: محتوای دوره شامل دو بخش حضوری و غیرحضوری است و عناوین درسی، تعداد واحدها، ساعات آموزشی و زمان آزمون بر طبق جدول زمانبندی دوره مشخص و در 10 عنوان سطح‌بندی شده است.

وی افزود: عناوین دروس براساس «مبانی نظری آموزش مفاهیم دینی و پرسمان کودک، روانشناسی تربیتی و رشد کودک، مهارت‌های مربی کودک، کاردستی و نقاشی خلاق، مهادت‌های مربی کودک(2)، شعر، سرود و قصه‌گویی خلاق، مهارت‌های مربی کودک(3)، بازی و نمایش خلاق، روش تدریس، کارورزی و فنون کلاسداری، سبک زندگی قرآنی، حفظ سور و آیات منتخب، بهداشت کودک و کارورزی» است.

بامشاد گفت: این دوره با حضور 40 نفر برگزار می‌شود و آزمون ورودی آن امروز، 30 مردادماه برگزار شد. پیش‌نیازهای این دوره شامل گواهی قرائت سطح 3، ترجمه و مفاهیم سطح 2 و یا قبولی در آزمون‌های معادل است.

وی اظهار کرد: دوره مذکور در جلسات آموزشی حضوری و غیرحضوری و با حضور «همتی» برگزار خواهد شد. آزمون پایانی دوره نیمه دوم آبان‌ماه سال‌ جاری و با حضور شرکت‌کنندگان در دوره مذکور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha