اجرای طرح «ابرار» با هدف خدمت‌رسانی به نیازمندان سیستان
کد خبر: 3836553
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

اجرای طرح «ابرار» با هدف خدمت‌رسانی به نیازمندان سیستان

گروه فرهنگی ــ امام جمعه هیرمند گفت: طرح «ابرار» با هدف خدمت‌رسانی به محرومان و اطعام نیازمندان از امروز در منطقه سیستان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم گزمه، امام جمعه هیرمند در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: طرح «ابرار» با هدف خدمت‌رسانی به محرومان و اطعام نیازمندان از امروز در منطقه سیستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح بخش مهمی از نیاز فقرا را مرتفع می‌سازد، افزود: در این طرح گروه‌های خیریه به منطقه اعزام شده و علاوه بر فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، توجه ویژه‌ای به اطعام ایتام و نیازمندان خواهند داشت.

امام جمعه هیرمند با اشاره به آغاز فعالیت گروه خیریه حضرت خدیجه کبری(س) با هدف خدمت‌رسانی به محرومان، بیان کرد: در روز عید غدیر تعداد ۵۵ هزار پرس غذای گرم آماده و در مناطق محروم توزیع شد؛ همچنین موکب‌ها و کاروان‌های شادی بین راهی نیز توزیع این غذاها و دو هزار و 500 نان گرم را بین مردم بر عهده داشتند.

وی با تأکید بر این‌که باید از زندگی اهل بیت(ع) درس گرفته و راه و روش آن‌ها را الگو قرار داد، اظهار کرد: کمک به نیازمندان از مهم‌ترین پیام‌های زندگی امام علی‌(ع) است، جایی که آن حضرت به‌صورت شبانه نیارمندان را یاری می‌کردند.

گزمه بیان کرد: اکثر افراد حاضر در این گروه خیریه به‌صورت جهادی و بدون انتظار پاداش، پا به میدان گذاشته‌اند که این نشان از محبت اهل بیت‌(ع) در دل‌هاست.

انتهای پیام

captcha