امیدآفرینی؛ مهم‌ترین رسالت روحانیان در انتقال پیام بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 3836600
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

امیدآفرینی؛ مهم‌ترین رسالت روحانیان در انتقال پیام بیانیه گام دوم انقلاب

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان امیدآفرینی را مهم‌ترین نقش روحانیان در انتقال پیام بیانیه گام دوم انقلاب دانست و گفت: باید بتوانیم بیانیه را با تمام اهمیت به مردم انتقال دهیم‎.

امیدآفرینی؛ مهمترین رسالت روحانیان در انتقال پیام بیانیه گام دوم انقلاب

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ظهر امروز، 30 مرداد در دیدار با ائمه جمعه و جماعات شهرستان مهدی‌شهر در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، با اشاره به اینکه  نباید از دشمنان هراس داشته باشیم؛ چراکه امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و این امر باید برای مردم بازگو شود، گفت: ماهیت تبلیغ همان رساندن مفاهیم اسلام ناب است.

وی با تأکید بر اینکه دومین نکته نهفته در بیانیه گام دوم این است که مبلغان و روحانیان ابتدا باید بدانند که در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی چه می‌گذرد و از آن شناخت داشته باشند و سپس به بیان آن بین مردم بپردازند، متذکر شد: خواندن و فهم بیانیه گام دوم انقلاب مهم‌ترین رسالت مبلغان دینی است.

شکری با بیان اینکه ابلاغ پیامی که در بیانیه گام دوم قرار دارد در زمره رسالت‌های حساس و حیاتی مبلغان در چله دوم انقلاب محسوب می‌شود، متذکر شد: در بیانیه چند محور اساسی وجود دارد که نخستین آن‌ها جایگاه راهبردی این بیانیه است، یعنی بتوانیم به این سؤال پاسخ دهیم که راهبرد این بیانیه چیست و این امر نیز رسالت مبلغان محسوب می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان گفت: مقدمه این بیانیه دارای اهمیت است؛ چراکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در آن نکات مهمی را بیان کردند که نگاه و انتقال درست آن‌ها به جامعه یک امر حیاتی است، بیانیه گام دوم در واقع محور فعالیت‌های انقلاب در چله دوم است.

انتهای پیام

captcha