عمل منطبق با غدیر موجب رشد و تعالی جامعه می‌شود
کد خبر: 3836607
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

عمل منطبق با غدیر موجب رشد و تعالی جامعه می‌شود

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به پیام‌های غدیر گفت: اگر جامعه‌ای اعمال و رفتارش را بر مبنای غدیر منطبق کند، قطعاً رشد و تعالی برای آن جامعه در پی خواهد داشت.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 30 مردادماه در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالك اشتر این سپاه با بیان اینکه غدیر یک جریان در طول تاریخ است، گفت: اگر جامعه‌ای اعمال و رفتارش را بر مبنای غدیر منطبق کند، قطعاً رشد و تعالی برای آن جامعه در پِی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر نماد تکریم نیروی انسانی در مجموعه نیروهای مسلح کشور است، گفت: این جشنواره در چهار سطح از پایین‌ترین رده‌ها تا ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود و یکی از اهداف اصلی آن تجلیل از مدیران شایسته‌ای است که در حیطه مسئولیت خود بر اساس تحلیل دقیق آرایش متناسب اتخاذ کرده و در اقدام و عمل میدانی به‌صورت موفق ظاهر می‌شوند.

فرمانده ارشد سپاه در استان فارس بیان كرد: برنامه ‌یزی هدفمند برای کادرسازی و توانمندسازی نیروی انسانی از دیگر نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است.

غیاثی گفت: شناسایی و تجلیل از مدیران برتر سپاه و بسیج در فارس به دلیل وسعت بسیار زیاد و تعدد رده‌ها در این استان یک فرآیند دشوار بوده که با زحمات و دقت بسیار زیاد دست‌اندرکاران این جشنواره محقق شده است.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره مالك اشتر سپاه فجر فارس در سال جاری تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

captcha