مسجد اصغریه زنجان؛ میزبان پانزدهمین همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی
کد خبر: 3836611
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

مسجد اصغریه زنجان؛ میزبان پانزدهمین همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی

گروه اجتماعی ــ اولین جمعه محرم هر سال مسجد اصغریه زنجان برای پانزدهمین سال متوالی همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی را در کنار مادرانشان برگزار می‌کند.

مسجد اصغریه زنجان میزبان پانزدهمین همایش بزرگ شیرخوارگان حسینیاکبر راشدین، مسؤل روابط عمومی مسجد اصغریه زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: مسجد اصغریه قداست خاصی دارد، از همین‌رو سالانه بیش از هزاران مشتاق و دلباخته حسینی از استان‌های مختلف کشور نذورات خود را به این مسجد اهدا می‌کنند.
 
وی بیان کرد: بیش از 2000 دست لباس مخصوص کودکان شیرخوار از سوی بانوان خیر و خواهران پایگاه 36 اصغریه پایین تا روز پنج‌شنبه دوخته و آماده تحویل به شیرخوارگان حسینی می‌شود.

راشدین بیان کرد: در این مراسم یک نفر پزشک و پرستار نیز از پزشکان بسیج جامعه پزشکی به‌طور رایگان به ارائه خدمات درمانی خواهند پرداخت.

وی توزیع آب چهل یاسین، توزیع بیش از 2000 عدد سربند، دعای ندبه، زیارت عاشورا، سخنرانی یکی از خطبای مطرح کشوری و نوای عاشورایی ذاکران اهل‌بیت(ع) را از برنامه‌های این مکان مقدس برشمرد و افزود: حال و هوای وصف ناشدنی این مسجد با ناله‌های مادران و شیرخواران، دل انسان را به یاد ناله‌های حضرت رباب و صدای گریه باب‌الجوائج شش ماهه کربلا حضرت علی اصغر(ع) می‌اندازد.

مسؤل روابط عمومی مسجد اصغریه زنجان  با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود که امسال مشتاقان این همایش بزرگ به بیش از 2 هزار نفر برسد، اظهار کرد: این مراسم روز جمعه، پنجم محرم و 23 شهریورماه از ساعت 8 صبح با دعای ندبه و دعای زیارت عاشورا آغاز و تا ساعت 12 ظهر ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: بیش از 70 تن از نیروهای بسیج پایگاه، هیئت امنای مسجد و جمعی از جوانان و بسیج خواهران این مراسم بزرگ را پشتیبانی می‌کنند.
انتهای پیام
captcha