اقدامات کانون‌های مساجد مانع تهاجم فرهنگی است
کد خبر: 3836759
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

اقدامات کانون‌های مساجد مانع تهاجم فرهنگی است

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در حال حاضر دشمنان ایران با سرمایه‌گذاری در بحث تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه جوانان و نوجوانان ما تلاش می‌کنند، اما کانون‌های مساجد با بررسی تهدیدات دشمنان برای آگاه‌سازی جوانان و نوجوانان اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

اقدامات کانون‌های مساجد مانع تهاجم فرهنگی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، صبح امروز، ۳۱ مردادماه در دیدار با مسئولان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در اردبیل بیان کرد: اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و تربیتی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مناطق مختلف استان اردبیل کم‌نظیر است به طوری که تاکنون اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در مناطق مختلف استان اردبیل توانسته‌اند در مسابقات مختلف مقام‌ها و افتخارات بزرگی کسب کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل قابل تقدیر است افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل با کسب توفیق حضور در میدان‌های مختلف ملی و استانی در تمامی حرکت‌های جهادی، فرهنگی و تربیتی پیشگام بوده و با استفاده از ابزار‌های نوین و شیوه‌های متنوع شده است که باید مورد تقدیر و سپاس مسئولان امر قرار گیرد.

اسحاقی با اشاره به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان ایران اسلامی علیه جوانان و نوجوانان تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان ایران اسلامی با سرمایه‌گذاری در بحث تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه جوانان و نوجوانان ما تلاش می‌کنند، اما کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل با بررسی تهدیدات دشمنان برای آگاه‌سازی جوانان و نوجوانان اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل توانسته است با برنامه ریزی دقیق و رصد مشکلات و تهاجم فرهنگی گسترده دشمن و با بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود در مساجد به احیا کارکرد‌های مغفول مانده مساجد همت گمارد و مساجد را مأمنی برای نوجوانان و جوانان نسل امروز قرار دهد.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای آرمان‌های والا و ارزشمند انقلاب اسلامی اقدامات فرهنگی و تربیتی خوبی انجام داده‌اند.

انتهای پیام

captcha