آغاز ثبت‌نام زائران اربعین از امروز
کد خبر: 3836780
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۸

آغاز ثبت‌نام زائران اربعین از امروز

گروه اجتماعی ــ مدیرکل حج و زیارت لرستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام زائران اربعین، گفت:‌ نام‌نویسی برای حضور در راهپیمایی اربعین از یکم شهریورماه در سامانه‌ سماح آغاز شده است.

آغاز ثبت‌نام زائران اربعین در لرستان از اول شهریورماهمحمد خسروی، مدیرکل حج و زیارت لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: علاقه‌مندان به حضور در راهپیمایی اربعین می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه سماح و ثبت اطلاعات فردی در مراسم اربعین حسینی شرکت کنند.

وی با تأکید بر این‌که خروج  زائران از کشور بستگی به ثبت‌نام آن‌ها در سامانه سماح دارد، ادامه داد: افرادی‌ که می‌‌‌خواهند برای ایام اربعین به کربلا مشرف شوند باید پس‌از ثبت‌نام نهایی در سامانه سماح کد رهگیری دریافت و از آن پرینت بگیرند.

مدیرکل حج و زیارت لرستان با بیان این‌که ثبت‌نام برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی از یکم شهریورماه آغاز شد، بیان کرد: زائران همچنین می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر حج و زیارت برای شرکت در راهپیمایی اربعین ثبت‌نام کنند.

وی با ذکر این مطلب که زائران باید بدانند که برای سفر به عتبات نیازمند گذرنامه‌ای هستند که حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد، گفت: با توجه به حذف ویزای کشور عراق زائران برای تشرف نیاز به ویزا ندارند اما داشتن گذرنامه الزامی است.

انتهای پیام

captcha