ایلام؛ مقصد دومین سفر استانی رئیس جمهور است
کد خبر: 3836796
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
سلیمانی دشتکی:

ایلام؛ مقصد دومین سفر استانی رئیس جمهور است

گروه اجتماعی - استاندار ایلام گفت: بنا به اعلام دفتر ریاست جمهوری، استان ایلام مقصد دومین سفر استانی رئیس جمهور است.

ایلام؛ مقصد دومین سفر استانی رئیس جمهور است
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام امروز 31 مرداد ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: سفر رئیس جمهوری به استان ایلام مهرماه یا آبان ماه سال جاری انجام می‌شود و آمادگی کامل در این زمینه وجود دارد.
وی تاکید کرد: سفر رئیس جمهوری قرار بود زمستان سال گذشته انجام شود که بنا بر پیشنهاد استان به اردیبهشت ماه امسال موکول شد اما به دلیل آماده نبودن تعدادی از پروژه ها به زمان دیگری موکول شد.
استاندار ایلام با بیان اینکه در سفر رئیس جمهوری حدود 10 تا 15 طرح بزرگ به بهره برداری می‌رسد، یادآور شد: این طرح ها از نظر تعداد کم هستند اما از نظر اعتباری و اشتغالزایی بسیار عظیم است.
سلیمانی دشتکی اضافه کرد: حدود 250 هزار میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح یا کلنگ زنی این طرح ها هزینه شده است.وی تاکید کرد: در این سفر پروژه های جدید افتتاح شده و تنها پروژه هایی کلنگ زنی خواهند شد که به طور کامل قابلیت اجرایی داشته و اعتبار آنها محقق شود.
استاندار ایلام از تمامی فرمانداران خواست: مروری بر مصوبات سفر قبلی رئیس جمهور داشته و میزان اجرای پروژه‌ها، علت اجرا نشدن و راهکار عملی شدن مصوبات را بررسی کنند.
انتهای پیام
captcha