اساس انقلاب اسلامی، دین‌باوری است
کد خبر: 3836810
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳

اساس انقلاب اسلامی، دین‌باوری است

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی فارس با تأكید بر لزوم حفظ پایه‌های انقلاب اسلامی، گفت: پایه و اساس انقلاب اسلامی ایران، دین و دین‌باوری است و امروز تلاش دشمنان برای از بین بردن این اعتقادات است.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 31 مردادماه در همایش مسئولان هیئات مذهبی شیراز با بیان اینكه پایه و اساس انقلاب اسلامی ایران، دین و دین باوری است و دشمنان این مرزو بوم اعتقادات ما را نشانه گرفته‌اند، گفت: انقلاب اسلامی ایران پدیده‌ای نوظهور در جهان بود و دشمنان همه تلاش خود را برای از بین بردن این انقلاب به کار بسته‌اند.
وی افزود: دشمنان از روش‌های مختلف وارد می‌شوند تا دوستی با اهل بیت(ع) را از ما بگیرند و ما باید در این زمینه بسیار هوشیارعمل کنیم.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کسانی که عشق امام حسین(ع) را در سینه دارند، باید با فکر، حرکت و رفتار خود در هیئت‌های مذهبی باعث شوند تا فلسفه قیام عاشورا را به خوبی انتقال دهند.
حبیبی بیان كرد: پلیس به عنوان یک خدمتگزار، در خدمت هیئت‌های عزاداری است و انتظار می‌رود که مسئولان این هیئت‌ها نیز نهایت همکاری و تعامل لازم را با مأموران نیروی انتظامی به جهت برقراری نظم و امنیت داشته باشند.
وی تأکید کرد: نیروی انتظامی استان فارس با کمال افتخار در راستای تأمین نظم و امنیت و خدمتگزاری به مردم قدرشناس و ولایی با مشارکت و همراهی عزاداران عزیز انجام وظیفه خواهد كرد.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کارکنان نیروی انتظامی امروز سربازان ولایت، انقلاب و خادمان هیئت‌های مذهبی هستند و افتخار می‌كنند كه در كنار آن‌ها به عزاداری برای امام حسین(ع) و شهدای كربلا می‌پردازند.
انتهای پیام

captcha