دولت به شعارهای انقلاب التزام عملی داشته باشد
کد خبر: 3836870
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

دولت به شعارهای انقلاب التزام عملی داشته باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه ماکو با تأکید بر اینکه دولت به شعارهای انقلاب التزام عملی داشته باشد، گفت: دولت باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه‌های اجرایی تهیه کرده و آن‌ها را با قدرت و نشاط کاری و احساس مسئولیت پیگیری کند.

دولت به شعارهای انقلاب التزام عملی داشته باشد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد هاشمی، امام جمعه ماکو، ظهر امروز، ۱ شهریورماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ماکو در تشریح ویژگی‌های دولت تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اظهار کرد: دولت بايد بتواند مسیر ۴۰ ساله‌ای که پیش‌رو دارد را به‌درستی طی کند و به سمت‌وسوی تحقق آرمان ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی، حضرت بقيةالله‌الاعظم(عج) حرکت کند.

وی افزود: دولت باید به شعارهای انقلاب التزام عملی داشته باشد و از جریان انقلابی حمایت کند و برای تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه‌های اجرایی تهیه کرده و آن را با قدرت و نشاط کاری و احساس مسئولیت پیگیری کند.

خطیب نماز جمعه ماکو با تأکید بر اینکه دولت با هر گونه رانت‌خواری و فساد اداری و اقتصادی مقابله کند، ادامه داد: دولت باید همواره برای اينکه کانون‌های فسادخیز در دولت به‌وجود نيايد، بر عملکرد دستگاه‌های دولتی دقيقاً نظارت کند.

وی با اشاره به اینکه دولت بايد جوان‌گرا باشد و زمینه را برای حضور جوانان در عرصه مديريتی فراهم سازد، تأکید کرد: دولت‌مردان باید به مبانی نظام اسلامی باور داشته باشند و با روحیه انقلابی حرکت کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه تثبیت اقتدار ِانصارالله در نبرد نظامی است، بیان کرد: انصارالله یمن با ۱۰ فروند پهپاد تهاجمی، تأسیسات نفتی آرامکو را در نزدیکی مرز امارات مورد هدف قرار داد که از جمله‌ مهم‌‏ترین پیام‌هایی که انصارالله در اين حمله‌ پهپادی به عربستان داد، اتمام حجت با آل‌سعود بود.

خطیب نماز جمعه ماکو تأکید کرد: انصارالله در اين عملیات پهپادی به عربستان این پیام را مخابره کرد که آل‌سعود اگر بخواهد برای تجزیه یمن به تجاوز خود ادامه دهد، حملات بعدی قطعاً شکننده‌تر خواهد بود.

وی گفت: توقیف نفت‌کش ایرانی که با تحریک دولت ترامپ اتفاق افتاد، بزرگ‌ترين اشتباه دولت انگلیس بود، زیرا لندن چنين خيال می‌کرد که مسئولان ایرانی، برای آزادی نفت‌کش، به آن‌ها التماس می‌کنند و عذرخواهی خواهند کرد، درحالی‌که ایران با توقیف نفت‌کش انگلیسی آن‌ هم با حضور و اسکورت ناو آن‌ها، اقتدار دریایی خود را برای همه کشورهای غربی و عربی ثابت کرد.

انتهای پیام

captcha