امروز همه بر غیرقابل‌ اعتماد بودن آمریکا اذعان دارند
کد خبر: 3836873
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

امروز همه بر غیرقابل‌ اعتماد بودن آمریکا اذعان دارند

گروه سياست و اقتصاد ــ امام‌جمعه موقت قزوین گفت: امروز همه بر غیرقابل‌ اعتماد بودن مذاکره با آمریکا اذعان دارند، حتی رئیس‌جمهور کشورمان هم اعلام کرد «مگر کسی دیوانه باشد با آمریکا مذاکره کند»؛ لذا باید ازاین‌گونه موضع‌گیری‌های دولتمردان تقدیر کرد.

امروز همه بر غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا اذعان دارند

به گزارش ايكنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی قابل، امام‌جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر که امروز، اول شهریورماه در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در آیات قرآن کریم همواره تأکید بر این دارد که از ظن و گمان شخصی نسبت به دیگر برادران مؤمن خود بپرهیزید و از آن دوری کنید.

وی با تبریک میلاد خجسته امام موسی کاظم(ع) بيان کرد: آن حضرت در مبارزه با نفاق قد علم کرده و توطئه‌های نفاق‌گونه چهار خلیفه عباسی که در زمان آن حضرت حکومت داشتند را نقش بر آب کردند، ما شاگردان چنین امام و مکتبی هستیم؛ لذا نیاز است همه ما قدردان آن باشیم.

این مسئول ادامه داد: در طول انقلاب اسلامی و پیش از آن شهدای بزرگی تقدیم شده که می‌توان آن‌ها را پرچم‌دار انقلاب اسلامی دانست، از جمله آن شهید لاجوردی است که سالگرد شهادت وی را به نام روز اصناف نام‌گذاری کرده‌اند، این نام‌گذاری نشان می‌دهد اصناف در این نهضت سهم بزرگی داشتند.

نقدهایی به عملکرد دولت وارد است

امام‌جمعه موقت قزوین با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: در این هفته باید از خدمات دولتمردان تقدیر کرد هرچند کم‌مهری‌ها و سختی‌هایی را مردم از سوی برخی از تصمیمات و عملکردهای اشتباه دولت متحمل شدند.

وی با اشاره به اینکه نقدهایی به عملکرد دولت وارد است، بیان کرد: دستاورد برجام تقریباً صفر بود و امروز باید این موضوع توسط کسانی که زمانی از آن دفاع می‌کردند اعلام شود.

حجت‌الاسلام قابل گفت: امروز همه بر غیرقابل‌اعتماد بودن مذاکره با آمریکا اذعان دارند حتی رئیس‌جمهور کشورمان هم اعلام کرد «مگر کسی دیوانه باشد با آمریکا مذاکره کند»؛ لذا باید ازاین‌گونه موضع‌گیری‌ها و خدمات ارائه شده دولتمردان تقدیر کرد.

این مسئول با اشاره به اشغال کشور ایران در سال 1320 توسط آمریکا و انگلیس، اظهار کرد: امروز شاهد قدرت بالای ایران اسلامی هستیم که نشان‌دهنده تحقق وعده الهی مبنی بر تکیه‌ بر قدرت داخلی و پشتیبانی الهی دارد.

وی اضافه کرد: باید از همه کسانی که در راستای دور شدن سلطه بیگانگان از ما تلاش و همت کردند تشکر کرده و بگوییم به وجود شما افتخار می‌کنیم و در مقابل شما سر کرنش فرود می‌آوریم.

انتهای پيام

captcha