بهره‌برداری از ۱۳ پروژه بهزیستی استان مرکزی در هفته دولت
کد خبر: 3836941
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

بهره‌برداری از ۱۳ پروژه بهزیستی استان مرکزی در هفته دولت

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دولت ۱۳ پروژه بهزیستی به بهره‌برداری می‌رسد.

زهرا امینی، مدیر کل بهزیستی استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا، ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهید رجایی و شهید باهنر در زمره شخصیت‌های مردمی و بی‌تکلف بودند و نگاه متفاوتی به موضوع کار و خدمت به مردم در برهه‌ای حساس از انقلاب اسلامی داشتند.

این مقام مسئول بیان کرد: اداره‌كل بهزيستی استان نيز همانند ساير دستگاه‌های اجرايی استان به‌مناسبت هفته دولت و به‌منظور ارائه خدمات بيشتر به مددجويان طرح‌های آماده بهره‌برداری خود را افتتاح خواهد کرد.

وی افتتاح 6 واحد مسكن مددجويان تحت پوشش بهزيستی استان را از جمله پروژه‌های قابل افتتاح عنوان كرد و گفت: پروژه‌های مسكونی مددجويان این اداره‌کل در شهرستان‌های اراک و کمیجان به بهره‌برداری می‌رسد.

امینی با بیان این‌که در هفته دولت 2 مرکز خصوصی مشاوره ژنتیک و مرکز اتیسم ماندگار در خمین به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: گلخانه گل‌های زینتی در شهرستان محلات‌، مجتمع حمایت از زنان آسیب‌دیده بهزیستی در اراک‌، مرکز اقامتی و بهبودی بهار در شازند، پروژه ساختمان بنیاد نیکوکاری الغدیر در دلیجان‌ و یک واحد دامپروری در خنداب افتتاح خواهد شد.

وی در پایان گفت: مشارکت بخش خصوصی در افتتاح این پروژه‌ها چشمگیر است و امیدواریم با مشارکت خیران در ساخت واحدهای مسکونی معلولان اقدام‌های مؤثری در استان انجام شود.

انتهای پیام

captcha