مؤسسه قرآنی ولایت یاسوج در آستانه تعطیلی
کد خبر: 3836959
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

مؤسسه قرآنی ولایت یاسوج در آستانه تعطیلی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه قرآنی ولایت یاسوج گفت: این مؤسسه به علت هزینه بالای رهن، ممکن است تعطیل شود.

مؤسسه قرآنی ولایت یاسوج در آستانه تعطیلی

رقیه رسم، مدیر مؤسسه قرآنی ولایت یاسوج در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه این مؤسسه از سال ۸۹ تأسیس شده است، گفت: مؤسسه قرآنی ولایت یاسوج در مکانی با رهن 20 میلیون تومان و کرایه 100 هزار تومان مستقر است؛ از آنجایی که رهن و اجاره بها در یاسوج زیاد شده، صاحب‌خانه 5 میلیون تومان به رهن اضافه کرده و ما توان پرداخت این مبلغ را نداریم.

وی اضافه کرد: تا 15 شهریورماه مهلت پرداخت این 5 میلیون تومان را داریم که اگر فراهم نشود مجبور به تعطیلی مؤسسه خواهیم بود، از اینرو از تمامی خیران درخواست کمک داریم.

مدیر مؤسسه قرآنی ولایت یاسوج روخوانی، روان‌خوانی،‌ تجوید، تفسیر سوره نور، کلاس‌های تابستانه نقاشی، سفال‌گری و چرم‌دوزی برای مادران را از جمله برنامه‌های در حال اجرای مؤسسه برشمرد و بیان کرد: همچنین کلاس چرتکه به علت هزینه بالا تعطیل شده است.

رسم با اشاره به اینکه استقبال از پیش‌دبستانی ساجده مطلوب است، گفت: جشن حفظ 10 سوره قرآن ویژه 24 دختر و پسر در رده سنی 4 تا 6 سال همزمان با تولد امام هادی(ع) مردادماه برگزار شده است.

وی همکاری با مدرسه دخترانه سما از سال ۱۳۹۴ تاکنون را از دیگر برنامه‌های اجرایی دانست و ابراز کرد: دوشنبه‌ها با قرآن شامل روخوانی، روان‌خوانی، تفسیر و شرح موضوع 22 سوره قرآن تا پایان سال تحصیلی و کلاس‌های مفاهیم برای 32 معلم این مدرسه از برنامه‌های پیش رو است.

مدیر مؤسسه قرآنی ولایت یاسوج یادآور شد: در صورت تعطیل نشدن مؤسسه برپایی نمایشگاه لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار ایرانی با تخفیفات ویژه و دوره توانمندسازی 4 نفر مربی مؤسسه مهرماه از برنامه‌های در دست اجراست.

انتهای پیام

captcha