وحدت و همدلی؛ نیاز امروز جامعه
کد خبر: 3836994
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱

وحدت و همدلی؛ نیاز امروز جامعه

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل گفت: در شرایطی که دشمنان نظام در تلاش‌اند که یأس و نا امیدی را به جامعه وارد کنند، همدلی و وحدت مسئولان و مردم، نیازی حیاتی است.

وحدت و همدلی نیاز امروز جامعه استبه گزارش ایکنا از اردبیل، ماریا موسوی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل، امروز، دوم شهریورماه در آیین معارفه سرپرست جدید معاونت امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بیله‌سوار بیان کرد: در سایه وحدت است که می‌توان از ظرفیت‌های مناطق مختلف استان برای توسعه و پیشبرد اهداف نظام، گام‌های مؤثر برداشت.

وی ابراز کرد: همه باید همدل و همگام برای خدمت به مردم تلاش کنیم، زیرا دولت و مسئولان همه خادم ملت هستند و هیچ عاملی نباید مانع خدمت به مردم شود.

موسوی اظهار کرد: ارزیابی و نیازسنجی و استفاده از تجربیات و ظرفیت‌های مختلف باید در اولویت مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان قرار بگیرد تا شاهد ایجاد نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه باشیم.

ظرفیت بالای بیله‌سوار در بخش‌های کشاورزی و گردشگری

حسن قبادی، فرماندار بیله‌سوار نیز در این مراسم گفت: در کنار یکدیگر بودن و استفاده از ظرفیت‌ها تنها راه آبادانی و اشتغال‌زایی در این شهرستان مرزی است.

وی افزود: بیله‌سوار مغان با داشتن گمرک فعال، ظرفیت بالای کشاورزی و مناطق مستعد برای گردشگری از شهرستان‌های شاخص استان است.

یادآور می‌شود، در این آیین با قدردانی از خدمات بالازاده، محمد علیزاده به‌عنوان سرپرست جدید معاونت امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بیله‌سوار معرفی شد.

انتهای پیام

captcha