«یک روایت معتبر درباره انفجار دفتر نخست وزیری» به بازار کتاب آمد
کد خبر: 3837016
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
به همت به‌نشر؛

«یک روایت معتبر درباره انفجار دفتر نخست وزیری» به بازار کتاب آمد

گروه ادب ــ کتاب «یک روایت معتبر درباره انفجار دفتر نخست وزیری» همزمان با فرارسیدن آغاز هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به همت به‌نشر منتشر شد.

«یک روایت معتبر درباره انفجار دفتر نخست وزیری» به بازار کتاب آمدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی به‌نشر، کتاب «یک روایت معتبر درباره انفجار دفتر نخست وزیری» یکی از آثار به‌نشر است که به قلم سعید زاهدی، در آستانه سالروز شهادت شهید رجایی و شهید باهنر و آغاز هفته دولت به بازار نشر عرضه شد و روایتگر وقایع هشتم شهریور ماه ۱۳۶۰ و جلسه شورای عالی امنیت ملی در ساختمان دفتر نخست وزیری است که منجر به شهادت «محمدعلی رجایی» رئیس‌جمهور و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر، نخست‌وزیر جمهوری اسلامی ایران شد.

در این اثر چگونگی به شهادت رسیدن یاران امام راحل و وقایع پس از آن به همراه ناگفته‌هایی از این انفجار روایت می‌شود که در پایان بخش‌هایی از زندگی این دو شخصیت گرانقدر انقلاب اسلامی ایران گنجانده شده است.

در این اثر که ماحصل ۱۰ سال تلاش و کار پژوهشی جمعی از نویسندگان حرفه‌ای و انقلابی است، اطلاعات معتبری از آرشیو مرکز اسناد انقلاب اسلامی، روزنامه اطلاعات، روزنامه کیهان، روزنامه جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۰ گردآوری شده است.

یک روایت معتبر درباره شهید محلاتی، یک روایت معتبر درباره مدرسه رفاه، یک روایت معتبر درباره چهار سرود انقلابی، یک روایت معتبر درباره انقلاب سفید، یک روایت معتبر درباره حماسه ششم بهمن مردم آمل، یک روایت معتبر درباره حسینه ارشاد، یک روایت معتبر درباره کمیته مشترک ضد خرابکاری، یک روایت معتبر درباره همه‌پرسی جمهوری اسلامی، یک روایت معتبر درباره دولت بختیار، یک روایت معتبر درباره شریف امامی و دولت آشتی ملی، یک روایت معتبر درباره حزب توده، یک روایت معتبر درباره روابط ایران و مبارزان فلسطینی، یک روایت معتبر درباره مأموریت هایزر در ایران و... برای مطالعه در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

یادآور می‌‎شود، این کتاب در ۷۵ صفحه به صورت مصور و در قطع رقعی با شمارگان یک هزار نسخه روایتگر گذشته‌ای است که مرور آن روشنای راه آینده و راه اهتزاز پرچم اسلام بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری خواهد بود.

انتهای پیام

captcha