۲۲۴ پروژه هفته دولت در ایلام افتتاح می‌شود
کد خبر: 3837034
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

۲۲۴ پروژه هفته دولت در ایلام افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: ۲۲۴ پروژه مختلف در هفته دولت با اعتبار چهار هزار میلیارد ریال در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

۲۲۴ پروژه هفته دولت در ایلام افتتاح می‌شود
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، احمد کرمی، معاون امور عمرانی استانداری ایلام در گفت‌وگویی بیان کرد: هفته گرامیداشت دولت با یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر مزین شده است که الگوهایی کم‌نظیر در عرصه مدیریت در نظام جمهوری اسلامی و خدمتگزاری صادقانه به‌ مردم محسوب می‌شوند و ثابت کردند یک دولت اسلامی، توانمندی‌های بسیاری در راه سازندگی کشور، رسیدگی به اقشار مستضعف و رفع محرومیت‌ها دارد.
 
وی این ایام را فرصت مناسبی در راستای تبیین خدمات دولت به مردم دانست و ضمن تأکید بر اینکه وظیفه دولتمردان خدمتگزاری به مردم است، از مدیران خواست تعامل و احترام به مردم و پیگیری درخواست‌های مراجعان را همواره در اولویت قرار دهند.
 
معاون امور عمرانی استاندار ایلام با بیان اینکه در این شرایط سخت اقتصادی پروژه‌های مهمی در استان آغاز و یا در دست اجراست، تأکید کرد: در این ایام پروژه‌های بزرگی با حضور مقامات کشوری به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
به گفته وی، با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در استان برای ۲ هزار و ۴۰۰ نفر اشتغالزایی می‌شود.
 
کرمی اضافه کرد: علاوه بر این طرح‌ها در هفته دولت، چندین پروژه مهم دیگر چون آغاز عملیات اجرایی راه آهن ایلام در سفر رئیس جمهوری در آینده نزدیک کلنگ‌زنی و اجرای آن آغاز می‌شود.
 
انتهای پیام
captcha