آیین غبارروبی گلزار شهدای یاسوج برگزار شد
کد خبر: 3837038
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

آیین غبارروبی گلزار شهدای یاسوج برگزار شد

گروه اجتماعی ــ آیین گرامیداشت هفته دولت با غبارروبی گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.

آئین غبارروبی گلزار شهدای یاسوج برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد امروز، دوم شهریورماه در جمع مدیران استانی در گلزار شهدای شهر یاسوج، اظهار کرد: هفته‌ دولت فرصتی برای بازگویی خدمات نظام است، ضمن اینکه شهیدان با نثار جان خود ارجمندترین خدمت را به اسلام، میهن و انقلاب اسلامی انجام دادند.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر مصادیق مدیران واقعی در حکومت اسلامی هستند و لازم است الگوپذیری از این دو عزیز در عرصه خدمت‌رسانی جامعه مورد توجه باشد.

استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد تأکید کرد: مدیران و متولیان امر در بخش‌های مختلف با قاطعیت، شفافیت، صادقانه و بدون لکنت زبان به بیان دستاوردها و خدمات ارزنده دولت و نظام در حوزه‌های مربوطه خود بپردازند.

کلانتری بیان کرد: مجموعه مدیران در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف اجرایی نیز باید این دستاوردها و خدمات را بدون مبالغه، شفاف و به موقع به اطلاع مردم و جامعه برسانند که به نظر می‌رسد در این راستا نیز یک ضعف مشهود، بین مجموعه مدیران حاکم شده است.

وی با بیان اینکه ضرورت امید و نشاط پراکنی بین مردم در شرایط کنونی لازم است، گفت: دستاوردها و عملکردها منجر به تقویت ارتباط و اعتماد بیش از پیش مردم به دولت و نظام خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر ضرورت حفظ آرمان‌ها و ادامه راه شهدای دولت، ابراز کرد: حس مسئولیت‌پذیری در کنار ساده‌زیستی، صداقت، مردم‌داری و پرهیز از تعلقات دنیوی از ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر بود.

یادآور می‌شود، دوم تا هشتم شهریورماه به‌عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

انتهای پیام

captcha