انتشار فراخوان همایش ملی «ناجا و جامعه اسلامی» در هرمزگان
کد خبر: 3837040
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

انتشار فراخوان همایش ملی «ناجا و جامعه اسلامی» در هرمزگان

گروه سیاست و اقتصاد ــ فراخوان همایش ملی «ناجا و جامعه اسلامی» مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری در هرمزگان منتشر شد.

حجت‌الاسلام همتی مقدم، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: فراخوان همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری در استان اعلام شد. این همایش با اهداف «ایجاد نهضت نرم‌افزاری در راستای تحقق رسالت دینی، ملی و سازمانی»، «گفتمان‌سازی و نهادینه کردن رهنمود‌های مقام معظم رهبری در مجموعه ناجا»، «حرکت به سمت جامعه اسلامی مطلوب با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مادی و معنوی پلیس»، «گسترش فضای انقلابی در مجموعه نیروی انتظامی»، «تقویت سطح معرفت و بینش نظام کارگزینی به‌خصوص در نیروی انتظامی» و «تبیین نقش و جایگاه ناجا در تحقق جامعه اسلامی» برگزار می‌شود.

وی افزود: نشست تخصصی جامعه اسلامی در ناجا مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)» ۲۴ مهرماه در استان برگزار می‌شود.

شرایط تدوین مقاله در همایش

همتی‌مقدم به شرایط تدوین مقاله در همایش اشاره کرد و افزود: این همایش ویژه همگان است و اساتید، صاحب‌نظران و پژوهشگران می‌توانند با رعایت فرمت نگارش مقاله، آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی خود را متناسب با محور‌های همایش به دبیرخانه همایش ارسال کنند و مقاله باید شامل بخش‌های چکیده، مقدمه، هدف، روش، متن، نتیجه‌گیری و منابع باشد. ارجاع‌های مرتبط با منابع در داخل متن به شیوه «APA» نگاشته شود.

وی ادامه داد: ارسال فایل مقاله همراه با مشخصات کامل نویسنده (مشخصات فردی نویسنده، مدرک تحصیلی، نشانی الکترونیک و شماره تماس) باشد و حجم مقاله حداقل در ۱۵ و حداکثر ۲۰ صفحه با فونت ۱۴ و قلم Bnazanin و در محیط pdf و Word باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: مقالات برتر علاوه بر جوایز نقدی در فصلنامه‌های علمی‌ ــ پژوهشی به چاپ خواهد رسید.

زمان‌بندی همایش

رئیس عقیدتی فرماندهی انتظامی هرمزگان در رابطه با زمان‌بندی برگزاری همایش در استان بیان کرد: مقالات باید از طریق پست الکترونیک طبق زمان‌بندی ارسال شود و آخرین‌ مهلت ارسال اصل مقالات ۱۴ شهریورماه سال جاری، و زمان برگزاری همایش کشوری مهرماه ۹۸ خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: به عناوین فراخوان این همایش ملی اشاره کرد و گفت: عناوین این همایش در ۷ گروه تقسیم‌بندی شده‌اند که جزئیات آن به شرح زیر است.
الف – مبانی نظری، رویکرد‌ها و ابعاد جامعه اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)
ب – نقش و جایگاه ناجا در تحقق جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)
ج ــ نقش و جایگاه سازمان‌ها، نهادها، مراکز نظامی و انتظامی، آموزشی و فرهیختگان در تحقق جامعه اسلامی
د ــ جایگاه جامعه اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب و نقش ناجا در تحقق آن
ه ــ چشم‌انداز و الگوی جامعه اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب و نقش ناجا در تحقق آن
وــ الزامات حقوقی ــ ناجا در تحقق جامعه اسلامی
زــ تبیین اندیشه‌های انتظامی ــ امنیتی مقام معظم فرماندهی کل قوا

وی در پایان گفت: صاحب‌نظران می‌توانند مقالات خود را به دبیرخانه نیرو انتظامی استان به نشانی هرمزگان، بندرعباس، بلوار امام خمینی‌(ره)، ستاد انتظامی استان هرمزگان ساختمان عقیدتی ـ سیاسی (معاونت تبلیغات و روابط عمومی) کد پستی ۷۹۱۶۷۹۳۶۹۹ ارسال و یا از نشانی الکترونیکی Saas-hormozgan@police.ir استفاده کنند.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
عبدالرحمن خورشیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۲۳:۱۴
0
0
بسیار خوب و عالی کاری ارزنده برای شناخت بیشتر رهبری و دیدگاه اجتماعی و سیاسی شه
captcha