انفجار در ادلب 2 کشته و 6 زخمی بر جای گذاشت
کد خبر: 3837179
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱

انفجار در ادلب 2 کشته و 6 زخمی بر جای گذاشت

گروه بین‌الملل ــ انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در شهر ادلب در شمال سوریه که تحت اشغال تروریست‌ها قرار دارد، تعدادی کشته و زخمی بر جا گذاشته است.

به گزارش ایکنا، فارس نوشت: یک خودروی بمب‌گذاری شده بعد از ظهر امروز، شنبه، 2 شهریورماه در محله «القصو» شهر ادلب منفجر شد که تاکنون دو کشته و شش زخمی در پی داشته است.

در این انفجار خساراتی نیز به اماکن عمومی و مغازه‌ها وارد شد. تاکنون هیچ گروه و سازمانی مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است.

در حال حاضر استان ادلب تحت تسلط و اداره تشکیلاتی به نام «دولت نجات» قرار دارد که با ائتلاف و توافق گروههای تروریستی حاضر در این استان شکل گرفته است. استان ادلب هر از گاهی به علت اختلاف گروههای تروریستی شاهد انفجارهای مختلف است که در بیشتر مواقع انگشت اتهام به سمت تروریست‌های داعش نشانه می‌رود. در فروردین ماه گذشته «عباده الحمرین» معاون رئیس پلیس استان ادلب (وابسته به تروریست‌ها) در یکی از این انفجارها کشته شد.

انفجار امروز در حال رخ داد که استان ادلب در روزهای گذشته شاهد شدیدترین درگیری‌ها میان ارتش و هم‌پیمانان سوریه و تروریست‌ها بود. شهر راهبردی «خان شیخون» در جنوب ادلب روز پنجشنبه هفته گذشته (۳۱ مرداد) به کنترل دولت سوریه در آمد. 

انتهای پیام 

captcha