حمایت از ولایت و بصیرت مردم؛ دو رمز خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن
کد خبر: 3837189
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲

حمایت از ولایت و بصیرت مردم؛ دو رمز خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن

گروه اجتماعی ــ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه روزافزون دشمنان علیه ملت و انقلاب اسلامی ایران، بصیرت مردم و حمایت از ولایت را دو رمز خنثی‌سازی این توطئه‌ها برشمرد.

حمایت از ولایت و بصیرت مردم؛ دو رمز خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن

به گزارش ایکنا از سمنان، ابوالفضل حسن بیکی ، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی  عصر امروز 2 شهریور در مراسم گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهدای این شهرستان به ویژه 78 شهید کارمند با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما از ابتدا به خاطر خدمت به مردم به وجود آمد اذعان کرد: امروز همه ما در برابر شهیدانی که جان خود را برای اقتدار، عزت و امنیت کشور فدا کردند و ملتی که چهار دهه برای حفظ آرمان‌های خود مقاومت کردند مسئول هستیم.

وی با اشاره به اینکه هر یک از شهدا و زندگی سراسر شهامت و شجاعت آنان کتابی جذاب و درس آموز برای جوانان است، یاداور شد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی و نائب برحق امام زمان(عج) همچون خورشیدی تابناک کشتی انقلاب را معجزه آسا در سطح بین‌المللی به پیش می برد و با بصیرت مردم و حمایت از ولایت، دسیسه‌های دشمنان خارجی و داخلی و نفوذی ها یک به یک خنثی می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توطئه روزافزون دشمنان علیه ملت و انقلاب اسلامی ایران، بصیرت مردم و حمایت از ولایت را دو رمز خنثی‌سازی این توطئه‌ها برشمرد.

علی اصغر مجد ، فرماندار دامغان نیز دراین مراسم با اشاره به اینکه  این دو شهید بزرگوار علی‌رغم عمر کوتاه خدمتی خود به الگوی خدمتگذاری، اخلاص، تقوا و ساده‌زیستی بدل شدند یاداور شد: در حافظه تاریخی ملت انقلابی ما این دو شهید برای همیشه به عنوان الگوی یک مسئول تراز انقلاب اسلامی ماندگار شدند.

مجد متذکر شد: در هفته دولت به همت مدیران و هماهنگی و همدلی در سطح شهرستان 122 پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی با صرف اعتبار 327 میلیارد و 442 میلیون ریال در شهرستان دامغان به بهره‌برداری می‌رسد که کلنگ 12 طرح نیز در طول هفته دولت با پیش بینی اعتبار 180 میلیارد و 957 میلیون ریال در دامغان بر زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام

captcha