ارسال محموله تجهیزات فرهنگی به شمال و جنوب آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3841739
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

ارسال محموله تجهیزات فرهنگی به شمال و جنوب آذربایجان‌غربی

گروه فرهنگی - ظهر امروز، ۲۱ شهریورماه، به‌همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فرماندار ارومیه، محموله تجهیزات فرهنگی به شمال و جنوب استان ارسال شد.

ارسال محموله تجهیزات فرهنگی به شمال و جنوب آذربایجان‌غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، ظهر امروز، ۲۱ شهریورماه، در ارسال تجهیزات فرهنگی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال ۹۶ در حوزه آسیب‌های اجتماعی وروده کرده و این اقدام قبل از اینکه اعتبارات وزارت کشور به کانون تعلق گیرد، بوده است.

وی ادامه داد: خدمات سیار کانون در مناطق کم‌برخوردار استان حضور می‌یابند تا کودکان و نوجوانان مناطق محروم نیز به‌نحو مطلوب از خدمات فرهنگی کانون بهره‌مند شوند.

زاهدی با اشاره به اینکه در همین راستا با ۳ دفتر تسهیل‌گری مناطق کم‌برخوردار در ارومیه ارتباط داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: با برقراری این ارتباط کودکان آن مناطق کم‌برخوردار و محروم را نیز تحت‌ پوشش قرار داده و از خدمات کانون بهره‌مند ساخته‌ایم.

وی با بیان اینکه کانون در مناطق آسیب خارج از ارومیه نیز ورود کرده است، تصریح کرد: در بوکان، مهاباد و پیرانشهر نیز مناطق کم‌برخوردار را تحت پوشش قرار داده‌ایم و در کنار آن امسال با اختصاص اعتبارات خوی و میاندوآب نیز افزوده شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی یادآور شد: ۱۴۳ میلیون تومان اعتبار از محل کاهش آسیب‌های اجتماعی و وزارت کشور برای تهیه کتاب، قفسه کتاب، تلسکوپ، میز و صندلی تخصیص یافته است.
انتهای پیام

captcha