مذاکره با آمریکا خیانت به خون شهیدان است
کد خبر: 3841815
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

مذاکره با آمریکا خیانت به خون شهیدان است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت قوشچی گفت: حق را باید با روشن‌گری آشکار ساخت و اکنون که برخی از افراد می‌خواهند باب مذاکره با آمریکا را باز کنند و شروطی را برای این امر در نظر می‌گیرند، باید بدانند که این زمزمه‌ها و افکار، خیانت به خون شهدا و آرمان‌های امام حسین(ع) است.

مذاکره با آمریکا خیانت به خون شهیدان است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسگر کرم‌زاده، امام جمعه موقت قوشچی، ظهر امروز، ۲۲ شهریورماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قوشچی، بیان کرد: امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در شام با خطبه‌ها و افشاگری‌های خود موجب رسوایی یزید شده بودند و درحالی‌که یزید توانایی کشتن ایشان را داشت، ولی ایشان بدون ترس اقدام به حق‌گویی کردند.

وی افزود: حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) با ایراد خطبه در شام و کاخ یزید به مسلمانان آموختند که در هر شرایطی باید حق را گفت و از آن کوتاه نیامد و دشمن دین و اسلام را رسوا کرد.

کرم‌زاده ادامه داد: از خطابه‌های ایشان با وجود در خطر بودن جانشان، چنین استنباط می‌شود که باید برای مردم آگاهی و روشن‌گری کرد و درس‌هایی از عاشورا گرفت و افرادی که از عاشورا درس مذاکره گرفتند، مشاهده کردند که امام حسین(ع) اهل مذاکره نبودند و دشمن قابل اعتماد نیست و همواره منتظر فرصتی است که اسلام و کشور را از بین ببرد.

امام جمعه موقت قوشچی بیان کرد: مسئولان کشور برای جبران اشتباهات گذشته باید در رفتارها و اعمال خود تجدیدنظر کنند و امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) و آرمان‌های قیام عاشورا را سرلوحه خدمات خود قرار دهند.

وی گفت: حق را باید با روشن‌گری آشکار ساخت و اکنون که برخی از افراد می‌خواهند باب مذاکره با آمریکا را باز کنند و شروطی را برای این امر درنظر می‌گیرند، باید بدانند که این زمزمه‌ها و افکار خیانت به خون شهدا و آرمان‌های امام حسین(ع) و عاشورا و کشور اسلامی ایران بوده و دادن فرصت به دشمن بزرگترین اشتباه است.

انتهای پیام

captcha