برگزاری ۸۰ برنامه شاخص همزمان با هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3843307
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

برگزاری ۸۰ برنامه شاخص همزمان با هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی

گروه سیاست و اقتصاد - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی از برگزاری ۸۰ برنامه شاخص همزمان با هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس یکی از فناوری‌های استخراج گنج عظیم هشت سال دفاع مقدس است.

برگزاری ۸۰ برنامه شاخص همزمان با هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، جلیل وحیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی، ظهر امروز، ۲۸ شهریورماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به وجوه تمایز دفاع مقدس امسال با سال‌های گذشته براساس سیاست‌های ابلاغی اظهار کرد: امسال شعار حماسی از سوی ستادکل نیروهای مسلح انتخاب شده که امیدبخش، امیدآفرین، وحدت‌بخش و حرکت‌بخش هستند.

وی ادامه داد: همزمان با تقارن با ماه محرم با هفته دفاع مقدس باید در فضاسازی و گفتارها نیز این امر موردتوجه قرار گیرد و اینکه شعار سال با عنوان رونق تولید انتخاب شده، امید است متولیان امر تولید نیز برنامه‌هایی را برای دفاع مقدس اجرا کنند.

وحیدی خاطرنشان کرد: توجه به فشار حداکثری دشمن نیز باید مدنظر قرار گرفته و همگان می‌دانند که امروز دشمن نیز مستاصل شده است.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند که دفاع مقدس گنج عظیمی است که باید استخراج شده و مردم از نعمات آن بهره‌مند شوند و استخراج گنج نیاز به فناوری‌های مختلف دارد که یکی از موارد آن راهیان نور بوده و برنامه‌های هفته دفاع مقدس نیز یکی از فناوری‌های استخراج گنج عظیم هشت سال دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از هزار برنامه برای دفاع مقدس تدوین شده است، تصریح کرد: بیش از ۸۰ برنامه شاخص نیز در استان برگزار می شود که از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر ادامه خواهد داشت.

وی گفت: هفته دفاع مقدس با رژه اقتدار نیروهای مسلح آغاز شده و با افتتاح نمایشگاه فرهنگی - هنری در پارک ائللرباغی با بیش از ۵۰ غرفه و دیدار با خانواده‌های شهدا ادامه خواهد یافت.
انتهای پیام

captcha