پیروزی در جنگ اقتصادی مستلزم حمایت از تولید داخلی است
کد خبر: 3843422
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷

پیروزی در جنگ اقتصادی مستلزم حمایت از تولید داخلی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه پیروزی در جنگ اقتصادی مستلزم حمایت از تولید داخلی است، اقزود: مردم با خرید از تولیدات داخلی و همچنین مؤسسات بانکی با ارائه تسهیلات ارزان به واحدهای تولیدی باید از کالاهای ایرانی حمایت کنند تا همانند دوران دفاع مقدس پیروزی نصیب ملت شود.

پیروزی در جنگ اقتصادی مستلزم حمایت از تولید داخلی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، ظهر امروز، ۲۹ شهریورماه، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه، اظهار کرد: پیروزی در جنگ اقتصادی مستلزم حمایت از تولید داخلی بوده و مردم با خرید از تولیدات داخلی و همچنین موسسات بانکی با ارائه تسهیلات ارزان به واحدهای تولیدی باید از کالاهای ایرانی حمایت کنند تا همانند دوران دفاع مقدس پیروزی نصیب ملت شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس افزود: صدام زمانی که برای حمله به ایران عزم خود را جزم کرده بود، در ابتدا تصور می‌کرد که می‌تواند در مدت سه روز کشور ما را فتح کند، درحالی که ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا، جانبازان و آزادگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی اجازه نداد تا حتی یک وجب از خاک کشور جدا شود.

قریشی ادامه داد: یاد و خاطره شهدا و مدافعان وطن باید همواره در ذهن‌ مردم باقی مانده و برای نسل‌های آینده الگو و سرمشق قرار گیرد و همچنین نسل جدید راه آنان را ادامه دهند و همگان باید به واقف باشند که هیچکس حق جسارت و توهین به شهدا، جانبازان و ایثارگران را ندارد.

وی بیان کرد: جنگ تنها به‌صورت نظامی نبوده و ممکن است در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و علمی نیز رخ دهد، همانند آنچه که جمهوری اسلامی درحال‌حاضر پس از هشت سال جنگ تحمیلی درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: یکی از نقشه‌های دشمنان ایجاد التهاب در فضای مجازی با انتشار شایعه، افترا و مباحث قومیتی و مذهبی بوده و با موضوعاتی همچون دختر آبی و اختلافات مذهبی سعی دارند تا وحدت بین مردم ایران را خدشه‌دار کنند.
انتهای پیام

captcha