دنیای استکبار از قدرت ایران واهمه دارد
کد خبر: 3843999
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

دنیای استکبار از قدرت ایران واهمه دارد

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دنیای استکبار از قدرت ایران واهمه دارند، گفت: صدام متکی به آمریکا و دولت‌های استکباری بود و ما متکی به خدا بودیم و فرق اصلی ما نیز در همین است.

دنیای استکبار از قدرت ایران واهمه دارند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، آیت‌الله سیدعلی‌اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز، ۳۱ شهریورماه، در رژه نیروهای مسلح در ارومیه که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: در سال ۵۷ ایران اسلامی حکومت الله را جایگزین حکومت ستم‌شاهی کرد و صدام متکی به آمریکا و دولت‌های استکباری بود و ما متکی به خدا بودیم و فرق اصلی ما نیز در همین است.

وی ادامه داد: اکنون چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این چهل سال ده‌ها جریان آمده و رفته است که در تمامی آنها خطر احساس شده، اما انقلاب اسلامی تمامی آنها را پشت‌سر گذاشته و اکنون جهان استکبار از ایران واهمه دارند.

قریشی افزود: در عرض این چهل سال، انقلاب اسلامی روز به روز قدرتمندتر شده و به‌دلیل این بوده که همواره به خداوند متکی بوده‌ایم و جریان‌هایی همچون هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح باید همواره باقی بماند تا یاد و نام شهدا را زنده نگه‌داریم، چراکه شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کردند.
انتهای پیام

captcha