تقدیم 48 هزار شهید گویای پایبندی ارتش به آرمان‌های امام و انقلاب است
کد خبر: 1396600
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
امیرسرتیپ ملکیان:

تقدیم 48 هزار شهید گویای پایبندی ارتش به آرمان‌های امام و انقلاب است

گروه سیاسی: فرمانده قرارگاه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: تقدیم 48 هزار شهید نیروی زمینی ارتش در سال‌های دفاع مقدس نشانه گویایی از پایبندی ارتش به آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، امیر سرتیپ حشمت‌الله ملکیان، فرمانده قرارگاه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز، 29 فروردین در مراسم رژه نیروهای مسلح در ارومیه اظهار کرد: در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران که از طاغوت بریده و به دامان انقلاب پیوسته بود وضعیت خاصی داشت و دشمنان آگاه و دوستان ناآگاه با سردادن شعارهایی توطئه انحلال و جدایی ارتش از انقلاب و ملت را در سرشان می‌پروراندند.

وی نام‌گذاری روز 29 فروردین به نام روز ارتش جمهوری اسلامی توسط معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را یکی از فرمان‌های تاریخی امام راحل عنوان کرد و ادامه داد: این فرمان تاریخی پیام‌های مختلفی برای جهانیان، نظام و ملت ایران داشت.

فرمانده قرارگاه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین پیام روز 29 فروردین را بیعت مجدد ارتش جمهوری اسلامی ایران با انقلاب و آرمان‌های امام راحل ذکر کرد و افزود: قرار گرفتن ارتش در کنار آحاد مختلف مردم در روزهای انقلاب و در سال‌های دفاع مقدس توطئه دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی خنثی کرد.

ملکیان بیان کرد: در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه و باصلابت در جاهایی که نیاز به وجود نیروی‌های مسلح احساس می‌شد، حضوری آگاهانه و باصلابت داشته است.

فرمانده قرارگاه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های دفاع مقدس با پاسداری از ذره‌ذره خاک ایران اسلامی جواب اعتماد امام راحل و ملت بزرگ ایران را به خوبی داده است، اضافه کرد: تقدیم 48 هزار شهید گلگون کفن نیروی مسلح نزاجا نمونه بارزی از ادای دین ارتش جمهوری اسلامی ایران به باورها و آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بوته سه آزمایش بزرگ قرار گرفت، اولین آزمایش را حضور ارتش در روزهای انقلاب در کنار مردم عنوان کرد که بافرمان تاریخی امام راحل تمامی پادگان‌ها از نیروی ارتش خالی شد و ارتشیان به موج انقلابی مردم پیوستند.

این مقام مسئول مبارزه با ضد انقلاب قبل از شروع جنگ تحمیلی و حضور باشکوه و باعزت در سال‌های دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح در حفاظت از مرزهای کشور را از دیگر آزمایش‌های بزرگ نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

وی گفت: تحریک گروهک‌های منافق و ضد انقلاب در مرزهای کشور را از توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام دانست که با تدابیر فرماندهان رشید ارتش جمهوری اسلامی در عمل به جایی نرسید و دشمنان مانند همیشه در این هدف خود ناکام ماندند.

فرمانده قرارگاه شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان با تأکید بر اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی مقتدرانه در پاسداری از انقلاب و آرمان‌های نظام ایستاده و لحظه‌ای از این رسالت خطیر خود غفلت نخواهد کرد، گفت: امروز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مانند فولادی آب دیده آماده‌تر از همیشه با هدایت مسئولان آماده جان‌فشانی و خدمت به ملت ایران است و یقین داشته باشید که اجازه کوچک‌ترین فعالیتی به دشمنان این آب و خاک را نخواهد داد.

captcha