سی‌و‌هفتمین دوره مسابقات اوقاف زیرکوه به‌کار خود پایان داد
کد خبر: 1472941
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
با معرفی نفرات برتر؛

سی‌و‌هفتمین دوره مسابقات اوقاف زیرکوه به‌کار خود پایان داد

گروه فعالیت‌های قرآنی: سی‌وهفتمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم تخصصی قرآن کریم شهرستان زیرکوه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.


حجت‌الاسلام حسین رحیمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زیرکوه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل در دو بخش شکوفه‌ها و بزرگسالان خواهر و برادر برگزار و افراد برتر معرفی شدند.



وی با اشاره به نتایج مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم در زیرکوه بیان کرد: از مجموع 120 شرکت‌کننده‌ 28 نفردر دو بخش بزرگسال و شکوفه‌های خواهر و برادر به‌عنوان افراد برتر معرفی و به مرحله استانی این مسابقات اعزام می‌شوند.



رحیمی به معرفی نفرات برتر بخش خواهران پرداخت و گفت: در رشته قرائت و در مقطع  سنی بالای 16 سال فاطمه قربانی، راضیه سعیدی و فرزانه عیسائی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.



وی با بیان اینکه در رشته ترتیل بالای 16 سال زهرا آبیار مقام اول و فرزانه نظری مقام دوم را به‌دست آورند، اظهار کرد: در رشته ترتیل در مقطع سنی شکوفه‌ها معصومه ادیبیان، طیبه حکیمی و فهیمه بخشی عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند.



رئیس اداره اوقاف زیرکوه بیان کرد: در قرائت زیر 16 سال فاطمه ملائی مقام اول و فهیمه پردلی مقام دوم را کسب کردند.



رحیمی به نتایج حفظ قرآن در مقطع سنی بزرگسالان اشاره کرد و افزود: در رشته حفظ کل ستاره رمضانی، رشته حفظ 20 جزء معصومه گلزاری و در رشته حفظ 10 جزء فرخنده حکیمی توانستند مقام‌های اول را از آن خود کنند.



وی ادامه داد: در رشته حفظ پنج جزء زیر 16 سال طاهره عباسی، زهرا راستگونژاد و فاطمه بخشی عنوان‌های اول تا سوم و در رشته حفظ 2.5 جزء زیر 16 سال  فهیمه اکبری، فاطمه قنبری‌فرد و زینب حیدری به ترتیب در سکوی اول تا سوم ایستادند.



رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زیرکوه افزود: در حفظ یک جزء زیر 16 سال مهلا احمدی مقام اول، کوثر بسکابادی مقام دوم و مطهره نظری مقام سوم را کسب کردند.



رحیمی به نتایج رشته ترتیل این دوره از مسابقات در بخش برادران اشاره کرد و گفت: محمد نوروزی، محمدمهدی اسماعیلی و غلام‌رسول سعیدی و در بخش شکوفه‌ها سیدجلال حسینی، آرمان سعیدی و عزت‌الله جامی به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.



وی با بیان اینکه امیر حسین عابدی در رشته قرائت در مقطع سنی شکوفه‌ها توانست مقام اول را از آن خود کند، بیان کرد: در مقطع سنی بزرگسالان احمد ده‌مردیور، سجاد قریب و موسی رازی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم در رشته قرائت را کسب کردند.



رئیس اداره اوقاف زیرکوه به نتایج حفظ در بخش برادران اشاره کرد و یادآور شد: در رشته حفظ کل مولوی عبدالعزیز احراری مقام اول و حمیدرضا ملائی مقام دوم را کسب کردند.



حیدری عنوان کرد: در رشته حفظ یک جزء مقطع سنی شکوفه‌ها خالد عسائی، سهیل صادقی و یونس تیموری مقام‌های اول تا سوم را به‌دست آوردند.

captcha