معرفی نفرات برتر طرح ملی «منابر فاطمی»
کد خبر: 3312313
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸

معرفی نفرات برتر طرح ملی «منابر فاطمی»

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد هرمزگان اسامی نفرات برتر طرح ملی «منابر فاطمی» را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام احمد پهلوانی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد هرمزگان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان  گفت: طرح ملی منابر فاطمی به‌منظور تبیین سیره حضرت زهرا(س) با مشارکت دبیرخانه کانون‌های مساجد استان هرمزگان و ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در سراسر کشور کشور برگزار شد.
وی افزود: فراخوان طرح ملی منابر فاطمی اسفند سال گذشته در گستره ملی اعلام شد که در آن زمان آخرین مهلت ارسال آثار دوم اردیبهشت ماه تعیین شده بود ولی با توجه به استقبال افراد، مهلت آن تا 26 آبان‌ماه(عید مبعث) تمدید شد.
به گفته پهلوانی، این فراخوان در دو بخش عموم و ویژه علما، طلاب و سخنوران به منظور ترویج معارف غنی اهل بیت(ع) خاصه حضرت زهرا(س)، باز خوانی فرهنگ فاطمی و تبیین سیره آن حضرت، حضور پرشور جوانان همراه با شعور در مراسم فاطمی و تولید محتوا و غنی‌سازی محتوایی منابر برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه تا آخرین مهلت تمدید شده، 275 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده بود بیان کرد: هیئت داوران در پایان در بخش سخنوران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا باوقار به‌عنوان نفر برتر، حجت‌الاسلام والمسلمین میرزاده و مریم جعفری مشترکاً به‌عنوان برگزیده و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین موسوی و راضیه سلیمانی به‌عنوان منتخب معرفی کرد.
این مقام مسئول افزود: در بخش عموم نیز سیده‌زینب موسوی، عباسعلی اخوان ارمکی، راضیه تربت، محمود تقی‌زاده و باوقار به‌عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.
پهلوانی با بیان اینکه بیشترین آثار دریافتی مربوط به استان‌های هرمزگان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، اراک، چهار محال بختیاری و یزد است، عنوان کرد: به‌زودی چکیده‌های برتر این طرح در قالب کتاب چاپ و منتشر خواهد شد.

captcha