نفرات برتر مسابقات قرآن اساتید و کارمندان دانشگاه پیام ‎نور چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
کد خبر: 3345372
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳

نفرات برتر مسابقات قرآن اساتید و کارمندان دانشگاه پیام ‎نور چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

گروه فعالیت‎های قرآنی: مسابقات قرآن ویژه اساتید و کارمندان دانشگاه پیام‎ نور استان چهارمحال و بختیاری با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‎الاسلام حمزه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام ‎نور استان چهارمحال و بختیاری در آئین معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن اساتید و کارمندان دانشگاه پیام ‎نور استان که 26 مردادماه به میزبانی دانشگاه پیام ‎نور مرکز شهرکرد برگزار شد، با تبریک دهه کرامت و ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا(ع)، اظهارکرد: قرآن شفا و رحمت است و هرکس به آن متوسل شود به یقین به صراط مستقیم هدایت خواهد شد.

وی با تأکید بر لزوم کاربردی کردن دستورات قرآن در همه امور زندگی فردی و اجتماعی، افزود: همچنین طبق احادیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام صادق(ع) زمانی که فتنه‎ها هجوم می‎آورند باید به قرآن پناه برد.

حمزه ضرورت انس با قرآن را یادآور شد و گفت: طبق روایات هر جوانی که قرآن را تلاوت کند و با قرآن انس بگیرد قرآن با گوشت و خون او آمیخته می‎شود.

در ادامه، معاون فرهنگی دانشگاه پیام‎نور استان نیز برگزاری مسابقات قرآن را گامی در راستای ترویج فرهنگ قرآن دانست و خاطرنشان کرد: در مرحله استانی این دوره از مسابقات 45 نفر از اساتید دانشگاه و کارمندان در رشته‎های مختلف قرآنی باهم به رقابت پرداختند.

ماشاالله ایزدی افزود: این دوره از مسابقات در شش رشته از قبیل ترتیل، قرائت(تحقیق و ترتیل)، حفظ، دعا و اذان برگزار شد که نفرات برگزیده این مسابقات در 21 شهریورماه برای رقابت در مسابقات کشوری به زنجان اعزام خواهند شد.

به گزارش ایکنا،سکینه ابراهیمی در رشته تحقیق، نسرین ناطقی در رشته ترتیل، فاطمه شایسته در رشته حفظ، احمد نادری در رشته تحقیق، سیدحسن جلالی در رشتهدعاخوانی،ماشاالله ایزدی در بخش اذان، سید امیرحسین حسینی در بخش حفظ کل، محمدیاسین سیفی در رشته ترتیل و اسماعیل قیاسی در رشتهترتیل رتبه اول این دور از مسابقات را کسب کردند.

captcha